راه‌اندازی پلی کلینیک تخصصی در ملایر حیاتی است

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه اظهار کرد: در دیداری که با مدیرکل تأمین اجتماعی همدان داشتیم در خصوص راه‌اندازی پلی‌کلینیک تخصصی ملایر بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه پلی‌کلینیک برای این شهرستان حیاتی است، افزود: با توجه به اینکه ملایر در ارایه خدمات درمانی، معین جنوب استان همدان است باید هر چه سریعتر این پلی‌کلینیک راه‌اندازی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نگاه ویژه مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان و تلاش‌های رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر، گفت: هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی به خوبی اجرا شده و مردم رضایت کامل دارند.

وی ایجاد یک شعبه اقماری تأمین اجتماعی در بخش جوکار با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر با وجود شهر ازندریان با ۱۲ هزار نفر جمعیت را ضروری دانست و تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های مستمر هنوز این خواسته محقق نشده است.

آزادیخواه یادآور شد: در این دیدار  مدیرکل تأمین اجتماعی همدان نیز قول مساعد داد تا حد امکان موارد و نیازهای مطرح شده پیگیری و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل تأمین اجتماعی همدان قول مساعد برای پیگیری احداث پلی‌کلینیک ملایر را داده و برای ایجاد شعبه اقماری جوکار هیچ مانعی وجود ندارد و باید بررسی‌های لازم برای تهیه مکان مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی