وضعیت منطقه ۳ همدان بحرانی است/ پروژه‌ها تعیین تکلیف شوند

به گزارش عصر همدان، حمید بادامی‌نجات ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیران و کارشناسان شهرداری به‌ ویژه منطقه ۳ باید به بازدیدهای میدانی بپردازند، اظهار کرد: این بازدیدها باعث شناسایی محلات مستعد کارهای عمرانی و خدماتی خواهد شد.

وی جذب سرمایه‌گذار و مشارکت‌دهی سرمایه‌گذاران را راه برون‌رفت از مسائل و مشکلات پیش روی شهرداری عنوان کرد و افزود: این امر روش مناسبی برای استفاده بهینه از زمان و ارائه خدمات است که شهرداری منطقه ۳ نیز باید با تهیه بسته‌های مناسب به دنبال اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره و جذب سرمایه‌گذار باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان شرایط فعلی اقتصاد کشور را عاملی مهم برای افت پیشرفت پروژه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: باید با بسته‌های مشارکتی متنوع و جامعی را فراهم کنیم تا مردم و سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری برای آبادانی شهر ترغیب شوند.

وی با اشاره به تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری منطقه ۳ ادامه داد: البته حدود ۹۵ درصد درآمد را نشان می‌دهد که طبق بررسی‌های صورت گرفته درآمد این منطقه به ۲۲ درصد رسیده که قابل قبول نیست.

بادامی‌نجات اضافه کرد: به طور قطع عملکرد مناسب شهرداری منطقه ۳ در بودجه سال گذشته به دلیل سیاست‌های شهردار و تلاش‌های شهردار منطقه بوده است.

وی با اشاره به بحران موجود در این منطقه گفت: عملکرد سال ۹۶ و ثبات مدیریتی در این منطقه و تلاش فراوان مدیر منطقه عامل تحقق ۹۵ درصدی بودجه بوده اما متأسفانه اتفاقات اخیر باعث شد درآمد آن به ۲۲ درصد کاهش پیدا کند.

نایب رئیس شورای شهر همدان با اشاره به مراجعات به شهرداری منطقه ۳ گفت: چندین پروژه در این منطقه هنوز انجام نشده که باید تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به تعیین‌ تکلیف طرح ۳۶ هکتاری خضر، بازگشایی معبر، آسفالت معابر منطقه ۳، جدول‌گذاری و رفوژ بلوارها و پیاده‌راه‌ها، بازگشایی بلوار قدر و بسیاری دیگر از برنامه‌ها، اظهار کرد: متأسفانه در چند ماه اخیر، طرح‌های اثرگذار در این منطقه با بحران روبرو شده است.

بادامی‌نجات اجرای پروژه‌ها و تکمیل پروژه‌های منطقه ۳ را مهم خواند و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها می‌توانند به عنوان یک پتانسیل‌ قابل توجه برای حصول درآمد پایدار برای شهرداری منطقه باشند که باید پیگیری شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی