سامانه ۱۳۷ در شهرداری همدان راه‌اندازی شد

به گزارش عصر همدان، عباس صوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به مدت ۴۴ روز به صورت سیستم آزمایشی اجرایی شده است، اظهار کرد: حدود ۳۵۰ نفر از پرسنل شهرداری برنامه‌های خود را به صورت گوشی و سیستمی آموزش دیده و تحویل گرفته‌اند.

وی بیان کرد: همکارانی که در شهرداری حضور دارند باید نسبت به درخواست‌های شهروندان، خود را مسؤول بدانند و مدت زمان رسیدگی به درخواست‌ها را مشخص کنند.

شهردار همدان در خصوص رضایتمندی شهروندان نسبت به سامانه ۱۳۷ گفت: به مدت ۴۴ روز شهروندان همدانی حدود ۶۵ درصد رضایتمندی خود را از این سامانه اعلام داشته‌اند.

وی اضافه کرد: از خدماتی که شهروندان همدانی از سامانه ۱۳۷ درخواست داشته و تحقق یافته است، حدود ۵۸ درصد از خدمات در حوزه خدمات شهری، ۳۴ درصد در حوزه فنی عمرانی، ۶ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک و ۲ درصد در حوزه فرهنگی بوده است.

صوفی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تقاضاهای خود را در حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی و نظارت بر پرسنل کل شهرداری تماس بگیرند و ایده‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۷۰۰ خدمات را ارائه می‌دهیم، افزود: در سال ۹۸ ارائه خدمات به یک‌هزار و ۱۰۰ خدمات افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی