تشرف ۷۰ نفر از انجمن‌ اسلامی مدارس همدان به دیدار رهبر معظم انقلاب

به گزارش عصر همدان، محمدصالح جباری اظهار کرد: روز شنبه دوازدهم آبان ماه، به مناسبت روز ۱۳ آبان ۷۰ نفر از مسوولان انجمن‌های اسلامی مدارس استان به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف خواهند داشت.

وی گفت: اشتیاق دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی مدارس برای دیدار با ولی امر مسلمین جهان قابل وصف نیست و از مدت‌ها پیش دانش‌آموزان پیگیر حضور در این دیدار بوده‌اند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان افزود: با توجه به ظرفیت محدود برای حضور دانش‌آموزان از بین آنها فعال‌ترین‌ها انتخاب شده اند و با شوق بسیار راهی این سفر معنوی خواهند شد.

وی گفت: امسال و با توجه به شرایط موجود ضروری است دانش‌آموزان هر چه بیشتر با ابعاد خباثت دنیای استکبار و در راس آنها آمریکای جهانخوار آشنا شوند.

جباری اظهار کرد: بدون تردید حضور این دانش‌آموزان در محضر رهبر معظم انقلاب به عنوان نمایندگان جنبش دانش‌آموزی استان تاثیر بسزایی در تبیین مساله استکبارستیزی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: دشمن با بسیج همه امکانات در تلاش است تا ارزش‌های عقیدتی را برای دانش‌آموزان این مرز و بوم کمرنگ کند بنابراین باید هر چه می‌توانیم به تقویت نگاه عمیق و ایجاد بصیرت در بین نسل نوجوان فعالیت کنیم که این سفر از جمله نقاط عطف در این مسیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی