اعلامیه‌های حقوق بشر نتوانسته دردی از مظلومان دوا کند

به گزارش عصر همدان، امیرحسین مهری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی به دنبال معرفی فهمیده‌های دیگر به دنیاست و آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند.

وی با بیان اینکه هر روز این انقلاب یادآور حماسه‌ها و دلاوری‌های جوانان این مرز و بوم است، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد غیرت و ازخودگذشتگی است که بر تارک تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد.

رئیس شورای علوی بسیج دانش‌آموزی همدان افزود: نخستین حماسه بزرگ در روز ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ توسط امام خمینی در اعتراض به دخالت‌های امریکا در ایران رخ داد، دومین حماسه ۱۳ آبان سال ۵۷ که علیه دژخیمان انجام شد و در نهایت ۱۳ آبان ۱۳۵۸ انقلاب دوم ایران اسلامی را به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه پس از اهتزاز پرچم حسینی در ایران هرگز ملت مسلمان ایران ذلت به خود ندیدند، تصریح کرد: امروز اعلامیه‌های حقوق بشر نتوانسته دردی از مظلومان دوا کند.

رئیس شورای علوی بسیج دانش‌آموزی همدان با اشاره به اینکه مستکبران امروز دم از حقوق بشر می‌زنند، اما هزاران زن، مرد و کودک را در نیجریه و یمن به خاک و خون و می‌کشند و در برابر آن سکوت پیشه می‌کنند، گفت: نباید جنایات آمریکا علیه بشریت را از یاد برد.

وی با بیان اینکه مستکبران و ایادی آن‌ها بدانند نسل چهارم انقلاب به دنبال معرفی فهمیده‌های دیگر به جهانیان است، خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی ضمن اعلام حضور حداکثری در آیین بزرگداشت و تجمع عظیم ۱۳ آبان از آحاد ملت بزرگ ایران می‌خواهد تا با حضور پرشکوه در این مراسم دشمنان نظام را مأیوس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی