اعضای کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ۲۱ استان در اجلاس جهانی گردشگری

به گزارش عصر همدان، علی خاکسار صبح امروز در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری چهره دیگری از همدان را به جامعه جهانی معرفی می‌کند، اظهار کرد: طی دو سال اخیر اتفاقات خوب گردشگری در همدان رخ داده است که همه اینها نشانگر ظرفیت‌ همدان در بعد گردشگری است.

وی ادامه داد: با توجه به تجاربی که در برگزاری رویدادها بود، نخستین اقدام در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری، ساختار اجرایی بود که بر این اساس کمیته‌ها مشخص و فعال شده‌اند و این روزها در تکاپو برای به ثمر رساندن نتایج کار هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان میزبانی همدان برای برگزاری این اجلاس جهانی را بسیار مهم دانست و افزود: امیدواریم با هم‌افزایی و همدلی بتوان ظرفیت‌ها را تلفیق کرد و همچنان شاهد برگزاری برنامه‌های بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون دعوت نامه‌ها و احصا لیست مهمانان اجلاس در سطوح مختلف در حال انجام است، گفت: تشکل‌های حرفه‌ای ملی در امر گردشگری، روسا و اعضای هیات مدیره تاسیسات گردشگری  و راهنمایان گردشگری نیز در این اجلاس حضور خواهند داشت.

خاکسار با بیان اینکه روسای اتاق‌های بازرگانی ایران نیز قرار است در این اجلاس باشند، یادآور شد: با توجه به اینکه همه استان‌ها کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی ندارند، بنابراین ۲۱ استان که کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی آنها تشکیل شده دعوت شده‌اند تا ارتباطات دو سویه و چند سویه برای تعاملات گردشگری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری بزرگترین رویداد گردشگری در ایران است، خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار این رویداد تأثیرگذار و موفق‌آمیز خواهد بود و ظرفیت‌های گردشگری استان را نیز معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی