جشنواره تابستانی همدان از شنبه کلید می‌خورد

به گزارش عصر همدان، امسال همزمان با انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی جشنواره تابستانی نیز پیش‌بینی شده است.

در جشنواره تابستانی امسال که هنوز آغاز نشده، تلاش بر این است که برنامه‌های قابل قبول، نشاط آور و مردمی برگزار شود که باید دید تا چه میزان رضایت‌بخش خواهد بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان در این خصوص اظهار کرد: تلاش کردیم که جشنواره از یک مردادماه برگزار شود اما با توجه به اینکه باید مصوبه گرفته می‌شد، به تاریخ اول مرداد نرسیدیم.

علی خاکسار با بیان اینکه برنامه‌ها بسته شده و مصوبه هم گرفتیم، افزود: برنامه‌های متنوعی برای جشنواره تابستانی مدنظر قرار دارد تا بتوان جشن‌هایی را به صورت مردمی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی برای حمایت از تولیدکنندگان استان در چند نقطه برگزار می‌شود، افزود: مراسم آئینی، جنگ‌های شادی، نقالی و تئاتر خیابانی در پیاده‌راه میدان امام و بوعلی و تپه هگمتانه از جمله برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان با تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها مردمی است و همه می‌توانند شرکت کنند، افزود: افتتاحیه جشنواره شنبه ۶ مردادماه خواهد بود که در صورت امکان این مراسم در پیاده‌راه میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی