آقای رئیس جمهور؛ مصوبه نشست مهرماه هیأت وزیران را لغو کنید

به گزارش عصر همدان، امیر خجسته اظهار کرد: در جلسه ۱۱ مهرماه هیأت وزیران در مورد نحوه پوشش بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در دستگاه‌های دولتی مصوبه‌ای تصویب شد که موجی از نارضایتی و اعتراض جانبازان را در نحوه پوشش خدمات بیمه‌ای به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه نحوه اجرای این مصوبه مورد رضایت وکلای ملت و جانبازان نیست،‌ افزود: در سال‌های گذشته پوشش خدمات‌دهی جانبازان شاغل در دستگاه‌های دولتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌گرفت و این نحوه ارائه خدمات رضایتمندی جانبازان را در پی داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به جلسه هیأت وزیران با شماره ۹۲۱۳۸/ت۵۵۷۸۳ در مورخ ۱۴/۷/۹۷ ماده (۲) آیین‌نامه اجرای فصل سوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: این رویه، دستگاه‌های دولتی را موظف کرده بود تا از اوایل آبان ماه امسال جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی از طریق دستگاه محل خدمات مشمول خدمات پوشش بیمه‌ای شوند.

وی ادامه داد: با عدم در اختیار داشتن منابع مالی مطلوب برای ایجاد رفاه و خدمات‌رسانی به جانبازان با توجه به شرایط جسمی آنان اخلال‌هایی را به وجود آورده بود که نمایندگان مجلس در نامه‌ای (تذکری) به رئیس جمهور خواستار لغو این مصوبه هیأت وزیران شدند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسایش، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون ایثار و از خود گذشتگی جانبازان است بیان کرد: جانبازان حق بزرگی به گردن همه دارند و نیاز است که مسؤولان حال و شرایط جانبازان را دریابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی