استکبار از قدرت ایران در هراس است/ دشمن در نقطه فراموشی و سرنگونی قرار دارد

به گزارش عصر همدان، حسین تاریخی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر همدان با بیان اینکه مفاخر و بزرگان دینی استان همدان باعث افتخار ایران هستند، اظهار کرد: حماسه ۳۰ مهر یادآور اتفاقات بزرگی است که توسط دانش‌آموزان شکل گرفت و راهپیمایی‌های پرشور برای تحقق انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با بیان اینکه ۳۰ مهر ۵۷ نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی بود، افزود: تجربه نشان داده هر جا دانش‌آموزان وارد میدان شدند خوش درخشیدند و گره‌گشایی کردند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: جوانان و نوجوان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و هر گاه مسئولیتی به آنها واگذار شده گره‌هایی بزرگی به دست آنها باز شده است.

وی با بیان اینکه ما در برهه‌ای از انقلاب هستیم که تمام بحران‌ها را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

تاریخی با بیان اینکه امروز پیام انقلاب به خارج از مرزها گسترش پیدا کرده است، ادامه داد: قطعا این اقتدار باعث ناراحتی استکبار شده است زیرا انقلاب اسلامی پایه ‌های قدرت دشمنان را به لرزه درآورده است.

وی با بیان اینکه دشمن ساکت نخواهد نشست و از هر کاری برای مقابله با ایران استفاده می‌کند، ادامه داد: زمان پیامبر(ص) هیچ کس فکر نمی‌کرد که اسلام به این سرعت پر و بال بگیرد، در آن زمان تصور بر این بود که اسلام یک دین ضعیف است، اما وقتی مکه فتح شد، اسلام در سرزمین عربستان حاکم شد.

تاریخی با اشاره به اینکه در جنگ صفین تا مرز نابودی کفر جلو رفتیم و در یک قدمی پیروزی بودیم، افزود: متأسفانه به واسطه یک حرکت مرموز ورق عوض شد و دشمن توانست تزلزل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دشمن از عدم هم‌افزایی بین سپاه اسلام استفاده کرده بود و در آخرین لحظات پیروزی از این نقطه سوء استفاده کرد، گفت: امروز نظام اسلامی ما در بالاترین نقطه‌های اقتدار قرار دارد و باید با همبستگی این اقتدار را حفظ کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه امروز قدرت‌ها از ایران در هراس هستند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد ما مبدا تحولات بیشتری شده‌ایم و دشمن در نقطه فراموشی و سرنگونی قرار دارد.

وی افزود: آن چه باید به آن باید توجه کرد این است که وحدت و انسجام مسوولان باعث پیروزی‌های بعدی است و اگر این وحدت در بین مسولان تقویت شود قله‌های افتخار را در نظام اسلام برافراشته خواهیم کرد.

تاریخی با بیان اینکه راه جهاد ادامه دارد، گفت: امسال جشن انقلاب را پرشورتر از سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی