ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان

به گزارش عصر همدان، سیدمحمد پوروخشوری با بیان اینکه ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی همدان خواهد شد، اظهار کرد: ورود اتوبوس‌های جدید به تاخیر افتاد چراکه شرکت قبلی به تعهد خود عمل نکرد.

وی افزود: با معرفی اتحادیه اتوبوسرانی کشور، چندین سازمان اتوبوسرانی با یک شرکت قراردادی منعقد کردند تا اتوبوس‌هایی وارد استان‌ها شود اما متاسفانه این شرکت بعداً خلف وعده کرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه این شرکت نوسانات ارز و تحریم‌ها را دلیل عدم ورود موتورها و گیربکس به کشور عنوان کرد که با این وجود دیگر نمی‌تواند اتوبوس‌های جدید را در اختیار ما قرار دهد، افزود: از آنجا که تمام موتورهای اتوبوس‌های کشور وارداتی هستند، این تجهیزات وارد نشد تا شرکت به تعهدات خود عمل کند.

وی با بیان اینکه بار دیگر موضوع در شورای شهر مطرح و مجوز تعویض  اتوبوس‌های شرکت قبلی با اتوبوس‌های شرکت دیگر دریافت شد،گفت: شرکت جدید اعلام کرده‌ که قطعات موجود است و به مرور اتوبوس‌های جدید را در اختیار ما قرار خواهد داد.

پوروخشوری با اشاره به اینکه طی روزهای آینده به صورت فاز به فاز اتوبوس‌ها وارد شهر خواهند شد، خاطرنشان کرد: احتمالاً بار اول ۵ یا ۶ دستگاه اتوبوس وارد همدان خواهد شد و یک یا دو ماه آینده ۱۵ دستگاه به کار گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی