دعوت ۷۰ نفر از راهنمایان گردشگری به اجلاس جهانگردی در همدان

به گزارش عصر  همدان، در جلسه هماهنگی اجلاس جهانی گردشگری با حضور عراقی معاون عمرانی استاندار، مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان، یاری عضو سازمان جهانی جهانگردی و اعضای کمیته‌های این اجلاس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در این جلسه اظهار کرد: تاکنون استقبال مطلوبی از سوی اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری برای حضور در اجلاس به میزبانی همدان صورت گرفته و ثبت نام ۸۰ میهمان ورودی به اجلاس هم اکنون نهایی شده است‌.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در اجلاس همچنان ادامه دارد، گفت: ممکن است تعداد میهمانان از آمار کنونی نیز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه برگزاری شب فرهنگی در اجلاس گردشگری پیش‌بینی شده است، افزود: بازدید از نقاط گردشگری ایران و استان همدان نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از دعوت ۷۰ نفر از میهمانداران، راهنمایان گردشگری و مناطق نمونه گردشگری به اجلاس جهانی جهانگردی خبر داد و گفت: برگزاری سه پنل تخصصی گردشگری نیز برای این اجلاس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ کمیته در اجلاس جهانی گردشگری فعال هستند، افزود: برنامه افتتاحیه این اجلاس در مدت زمان یک ساعت پیش‌بینی شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز گفت: این رویدادها به خودی خود دارای ارزش است و تجربه‌هایی کسب می‌شود که در آینده می‌توان از آن استفاده کرد.

محمدرضا عراقی بیان کرد: زیرساخت‌هایی در حاشیه این اجلاس آماده می شود که طبق این زیرساخت‌ها می‌توان در چارچوب کار را بهتر در مجامع بین‌المللی استفاده کرد.

وی یاداور شد: دو رویداد بزرگ ۲۰۱۸ را در همدان برگزار کرده و می‌کنیم که با برگزاری این دو رویداد در گردشگری اتفاق خوبی افتاده در حالی که این را در گذشته شاهد نبودیم.

معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مهمترین نتیجه کار این است که با هم بتوانیم کار کنیم، گفت: برای کارهایمان به مرور زمان باید فکر بیشتری کنیم و بعد از اینکه همدان شناخته شد حرفه‌ای‌تر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از الان به فکر این باشیم که در دو سال آینده چه رویدادی را در همدان داشته باشیم در حالی که ما هنوز در آن نقطه قرار نگرفته‌ایم.

عراقی با بیان اینکه بسیاری از درآمدهایی که از گردشگری احصا می شود قابل اندازه‌گیری نیست، گفت: همه درآمد گردشگری نقدی نیست بلکه درآمدهای معنوی و مثبت که ارزش ماندگاری دارد را نیز باید دید.

وی تصریح کرد: از این هفته وارد فاز جدیدی از هماهنگی‌ها برای اجلاس می‌شویم و برای برگزاری اجلاس مشکلی نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف اجلاس باید دغدغه داشته باشیم و برای رسیدن به آن اهداف باید تبلیغات داشته باشیم.

وی اطلاع‌رسانی این رویداد را مهم دانست و گفت: کیفیت پنل‌های اجلاس نیز مهم است و باید بدانیم برای چه سطحی این پنل‌ها در نظر گرفته شده است.

عراقی سطح میهمانان را مهم دانست و افزود: باید سعی شود میهمانان بیشتر از شرکت‌ها و موسسات گردشگری باشد.

وی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها در اجلاس پیش رو استفاده می‌کنیم، افزود: ما از هر کسی که ایده دارد استقبال می‌کنیم و از ظرفیت‌های همه در این رویداد بین المللی بهره‌مند خواهیم شد و آن هم بر اساس تلاشی است که افراد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی