مساعدت بیش از ۵ میلیارد ریال به بیماران سخت‌درمان در همدان

به گزارش عصر همدان،‌ حمید شاکری‎صفت  با بیان اینکه طی ۶ ماهه امسال ۲۲۷  بیمار به مجمع خیرین سلامت مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: در این مدت به ۱۰۷ بیمار مساعدت شده و ۱۲۰ بیمار نیز راهنمایی شده‌اند.

وی از مساعدت به ۶۳ بیمار مبتلا به سرطان خبر داد و گفت: امسال سایر بیماران مساعدت شده توسط امور مددکاری مجمع خیرین سلامت ۴۴ نفر بوده‌اند.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اجرای طرح سخاوت تصریح کرد: تعداد حامیان این طرح ۲۲۰ نفر هستند که ۱۶۶ بیمار را حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  ۷۸۴ میلیون و ۱۲۶ هزار ریال حامیان از بیماران در طرح سخاوت حمایت کرده‌اند، افزود: یک‌میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان شده است.

شاکری با اشاره به توزیع یک‌هزار و ۸۵۷ پرس غذای گرم بین بیماران دارای سوء تغذیه به ارزش ۱۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال خاطرنشان کرد: به ارزش ۱۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال سبد غذایی خشک بین بیماران سخت‌درمان نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۳۹۰ کیلو  گوشت قربانی به ارزش ۲۳۴ میلیون ریال بین بیماران توزیع شد، گفت: ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بن کارت خرید کالا از فروشگاه بین این بیماران توزیع شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه ۱۲۶ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال در طرح ضیافت کمک‌رسانی شد، افزود: ۲۰ میلیون ریال نیز در طرح «شوق دیدار» کمک کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جمع مساعدت‌های صورت گرفته در طرح مهربانی بوده است، بیان کرد: مجموع مساعدت‌های بلاعوض در سرفصل‌های مختلف ۲ میلیارد و ۷۴۹ میلیون و ۴۹۶ هزار ریال است.

شاکری از پرداخت ۸۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‎درمان خبر داد و افزود: یک‌میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تخفیف از سایر مراکز درمانی برای بیماران گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه هشت نفر از بیماران سخت‌درمان را به مشهد مقدس اعزام کردیم، گفت: ۴۰ میلیون ریال در این خصوص هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع خدمات ارائه شده به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۹۶ هزار ریال بود، افزود: بیماران سخت‎درمان نیاز به کمک خیرین دارند که امیدوارم مساعدت‌های بیشتری صورت گیرد تا نیاز آنها رفع شود.

شاکری گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۹۵۴۶۲۲۴۰۰۴ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ مجمع خیرین واریز کنند تا کمک‌های بیشتری به نیازمندان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی