ملحمدره سومین روستای بوم‌گردی همدان/ هزينه‌كرد ۷۰۰ میلیون تومان

علی مالمیر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره آلو در روستای ملحمدره اظهار کرد: امسال در همدان شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ ۲۰۱۸ هستیم به طوری که گردشگری همدان پرتحرک‌تر از استان‌های دیگر شده است.

وی با بیان اینکه رویدادها و جشنواره‎های مختلفی در همدان برگزار شده است، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم با مشارکت مردم از محل حضور گردشگران درآمدزایی داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه روستای دیدنی ملحمدره به لحاظ زیرساختی و بافت قدیمی آن به ماسوله غرب کشور معروف شده است، عنوان کرد: این مزیت‌ها باید حفظ و به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم بعد از جذب گردشگر هر یک از آنها معرف جاذبه‌های گردشگری استان در شهرهای خود باشند، گفت: با راه‌های مختلف می‌توانیم از صنعت گردشگری درآمدزایی داشته باشیم.

مالمیر با بیان اینک با احیای زیرساخت در این روستا توانستیم آن را به سومین اقامتگاه بوم‌گردی استان تبدیل کنیم، یادآور شد: در همین راستا با کمک نمایندگان به این شهرستان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی زیرساخت‌های روستای ملحمدره اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ بافت روستا برای ما اولویت دارد چراکه اگر این بافت اصیل از بین رود جذب گردشگر نیز از دست خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی