مذاكره‌ای در كار نيست، آمريكا بدعهد است

به گزارش عصر همدان، امیر خجسته امروز در گردهمایی بسیج مهندسین در مسجد جامع همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی مردم کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در زمانی که صدام اعلام کرد که تا سه روز دیگر از عراق به سوی تهران برای محاصره حرکت می‌کند وصف‌ناشدنی است.

وی افزود: ارتش عراق با آخرین سلاح‌های پیشرفته روز جنگ نابرابری را علیه ایران آغاز کرد به طوری که ارتش و بسیج ما هنوز انسجام کافی را نداشت و این مردم بودند که در این جنگ ورود پیدا کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران از خود مقاومت و ایثار غیر قابل وصفی را نشان دادند، ادامه داد: این لطف خداوند بود که رزمندگان انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان با دست خالی و مقاومت بسیار این جنگ را با پیروزی سپری کردند در حالی که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

وی با بیان اینکه شیرمردان خمینی با عشق حسینی در کربلای ایران با «لبیک یا حسین(ع)» و «لبیک یا خمینی» دنیا را مبهوت رشادت‌های خود کردند، گفت: به جز حادثه خونبار کربلا هیچ جنگ نابرابری به غیر از جنگ ایران و عراق در تاریخ اسلام اتفاق نیفتاد به طوری که به گفته امام خمینی(ره) هیچ امتی همانند امت حزب‌الله نیست.

خجسته با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون شهدا ایران امن‌ترین کشور دنیاست، خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بیداری اسلامی در کشورهای سوریه، لبنان و عراق هستیم.

وی اضافه کرد: دشمن جمهوری اسلامی ایران، آمریکا از همین بیداری عصبانی شده چراکه همین بیداری و مقاومت آمریکا را در منطقه شکست داده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس زبان مردم هستند که باید از حق آنها دفاع کنند، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی امروز باید به مانند زمان جنگ تفکر جهادی داشته باشیم به طوری که باید مسوولان اقتصادی به عنوان فرمانده اقتصادی کشور وارد میدان شوند و وضعیت کنونی را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس با همه توان خود در برابر اقدامات غیرقانونی و اختلاس برخی ایستاده‌اند، گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید وزیر اقتصاد در خط مقدم این جنگ حرکت کند؛ مجلس نیز با برخورد با اختلاسگران در روزهای گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ خودروی قاچاق وارد شده به کشور را تعیین تکلیف کرده است.

خجسته با بیان اینکه در حال حاضر مسوولیت امانتی در دست ماست که باید به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد، تاکید کرد: کشور و دولت ما به هیچ وجه با آمریکا مذاکره نخواهد کرد چراکه آمریکا در مذاکره پیشینه خوبی ندارد و صادقانه عمل نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ یک حیوان وحشی است که در حال حمله به کشور ماست، افزود: مسوولان ما باید با در نظر گرفتن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص برنامه عملی اقتصاد مقاومتی هیچ امیدی به آمریکا و کشورهای اروپایی نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی