زیر سوال بردن مسائل دفاعی به جای پرداختن به معیشت مردم برای انحراف افکار عمومی است

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق ساختارشکنانه دو نفر از نمایندگان تهران در صحن علنی مجلس گفت: این نمایندگان نظارت استصوابی شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند. باید بگویم که بله نظارت استصوابی آنقدر باز است و آنقدر آزادی زیاد است که هرکسی به خود اجازه بیان مطالبی را برخلاف مصالح ملت به سهولت و آسانی در صحن علنی مجلس می‌دهد.

وی افزود: به همان میزان که این دو نماینده از نظارت استصوابی شورای نگهبان ناراحت و از شورا گله‌مند هستند من نیز نسبت به شورای نگهبان اعتراض دارم چرا که بعضاً افرادی را در سطح اوپوزوسیون تائید صلاحیت می‌کنند که دود این اقدام به چشم مردم می‌رود و کسانی باید صلاحیتشان تائید شود و مسئولیت بگیرند که نسبت به اساس جمهوری اسلامی معترض باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهارداشت: اولویت اصلی امروز ما در کشور که به صورت آنلاین قیمت‌ها تغییر می‌کند مسائل معیشتی است و امروز اینگونه مسائل است که باید در اولویت کاری نمایندگان و مسئولان قرار بگیرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: اینکه این نمایندگان در نطق خود قدرت دفاعی کشور را هدف قرار داده و آن را تضعیف می‌کنند باید به آنها گفت قدرت دفاعی ما میراث گرانبهای ۴۰ سال تلاش، کوشش، رشادت‌هاست که کسی نمی‌تواند به حریم جمهوری اسلامی ایران نظر داشته باشد.

وی افزود: وقتی که از اقیانوس آرام موشک‌هایی به سمت سوریه شلیک می‌شود برایشان کف زده می‌شود اما زمانی که دشمن ما به خانه ملت نفوذ کرده و موشک ما آنها را در سوریه سرکوب می‌کند و اقتدار کشور به نمایش گذاشته می‌شود بعضی‌ها ناراحت می‌شوند و این نشانه آن است که هنوز این افراد رشد کافی را پیدا نکرده‌اند و اینها نباید مرعوب دشمن باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهارداشت: بعضی‌ها خودشان را در مقابل دشمن ضعیف جلوه می‌دهند و اگر هم حرکت مقتدرانه‌ای در کشور انجام می‌شود در مقابل دشمن اینگونه ابراز می‌کنند که ما مرعوب شما و زیر چکمه شما هستیم و از نمایش قدرت کشور ابراز ناراحتی می‌کنند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: اولویت اصلی کشور ما امروز اینگونه مسائل همچون بحث نظارت استصوابی و امثال آن نیست بلکه پرداختن به مسائل معیشتی مردم است و اگر کسی در دولت و هرجای دیگر بخواهد به مردم خدمتی کند کسی راهش را مسدود نمی‌کند و البته کسانی که خط فکری و نگاهشان با اصل مسیر نظام و انقلاب زاویه دارد باید به حاشیه رانده شوند.

وی در پایان گفت: بهترین کار در این موقعیت زمانی توجه به معیشت مردم است و باید به دقت رصد شود کسانی که در این فضایی که امروز در کشور در حوزه مسائل اقتصادی به وجود به دنبال فرصت طلبی هستند اجازه ندهیم ماهی خود را از آب گل‌آلود شده بگیرند و بعد هم بخواهند با دادن آدرس غلط و پیش کشیدن مسائل غیرضرور، افکار عمومی را منحرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی