دشمن با ترور باطن كثيف خود را آشکار كرد

به گزارش عصر همدان،‌ حجت‌الاسلام جلال مرادی با محکومیت حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت ده‌ها نفر از شهروندان شد، اظهار کرد: دشمن بارها در پروژه‌های تعریف‌شده خود شکست خورده است.

وی با بیان اینکه دشمن در دی ماه سال گذشته خود را به آب و آتش زد تا بتواند برنامه‌های شوم خود را در کشور عملی کند، افزود: بارها سخن از تابستان داغ را مطرح کردند اما دیدیم که به فضل الهی هیچ یک از برنامه‌های آنها به نتیجه نرسید.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه دشمن نه تنها در ایران بلکه در منطقه متحمل شکست‌های پی در پی شده است، گفت: از جمله آن می‌توان به انتخابات عراق، لبنان و پاکستان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امروز قدرت بُرد موشک‌های یمنی به قدری دقیق است که پایتخت و اهداف را در کشور مهاجم مورد اصابت قرار می‌دهد، عنوان کرد: تمام این دستاوردهای نتیجه ایستادگی و ترویج فرهنگ مقاومت است.

مرادی ادامه داد: با اندکی تأمل می‌بینیم که دشمن در عرصه فرهنگی و نظامی با شکست مواجه شده و به تعبیر مقام معظم رهبری با ترقه‌بازی می‌خواهد به دنیا این طور القا کند که هنوز در اهداف خود شکست نخورده است.

وی با بیان اینکه در تأیید حرکت ذلیلانه دشمن در اهواز همین بس که به مردم بی‌دفاع حمله کردند و عده‌ای را به خاک و خون کشیدند، افزود: این نشان از سرخوردگی استکبار و ایادی آنها دارد که در سیاست‌های خود شکست خوردند و حال به دنبال تسکین دردهای خود هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه دشمن هر با ترور و حرکات مشابه آن آبروی رفته و باطن کثیف خود را آشکار می‌کند، خاطرنشان کرد: از آنجایی که در جریان این برنامه‌ها، شورای امنیت با آنها همراهی می‌کند اما این ترور به قدری خبیثانه بود که شورای امنیت نیز آن را محکوم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی