پاس ترمز استقلال را می‌کشد؟

به گزارش عصر همدان، در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران، امروز دوشنبه و در استادیوم شهدای قدس همدان تیم فوتبال پاس در یک بازی خانگی و دشوار برابر تیم بالانشین استقلال رامشیر صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان احمد جمشیدیان در دو بازی قبلی خود یک تساوی و یک شکست کسب کرده و حالا به دنبال اولین پیروزی فصل در خانه هستند.

در سوی مقابل استقلال رامشیر که نخستین سال حضور در لیگ دسته دوم را تجربه می‌کند، میهمان ناخوانده صدر جدول گروه دوم محسوب می‌شود و با کسب دو برد از دو بازی ابتدایی در لیگ دسته دوم، خط و نشان بزرگی برای رقبای صاحب‌نام این گروه کشیده است.

نکته جالب اینکه این تیم میانگین دو گل در هر بازی را ثبت کرده و دارای خط حمله‌ای زهردار است که از این بابت جمشیدیان باید حسابی مراقب اوضاع به‌خصوص در خط دفاعی آسیب‌پذیر خود باشد.

پاسی‌ها اما برخلاف ارائه نمایشی قابل قبول در دو بازی قبلی، فقط یک امتیاز به حساب واریز کرده و برتری در بازی خانگی برابر تیم صدرنشین، فرصتی مغتنم برای تیم همدانی است تا از شرایط فعلی که بی‌شباهت به بحران نیست خارج شوند.

احمد جمشیدیان برای بازی امروز مقابل استقلال به دنبال ارائه یک بازی هجومی است و می‌خواهد هرطور که شده سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.

اگرچه تکلیف مدیرعاملی پاسی‌ها هنوز روشن نیست، اما طبق اعلام سرمربی این تیم، قرار است در هفته آتی نیازها و مطالبات پاس برطرف شود تا بدون دغدغه بازی‌های حساس پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذراند.

بازی امروز پاس همدان و استقلال رامشیر در چارچوب هفته سوم لیگ دسته دوم از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی