قول مساعد وزیر راه برای تخصیص صد درصدی بودجه‌

به گزارش عصر همدان، امیر خجسته صبح امروز همراه با خادمی قائم مقام و معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه عمرانی و عملیات راه مرادبلاغی به قهاوند، قهاوند به کوریجان، جاده سیاه‌کمر ـ عبدالرحیم ـ خنداب (اراک) و روکش آسفالت قهاوند به کمیجان بازدید کردند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در این برنامه پروژه‌های راه‌سازی شهر قهاوند مانند راه مواصلاتی مرادبلاغی، قهاوند به کوریجان، جاده سیاه‌کمر ـ عبدالرحیم ـ خنداب (اراک)، روکش آسفالت قهاوند به کمیجان را دارای اهمیت دانست  و گفت: به همین دلیل امروز از قائم‌مقام وزیر راه خواستیم برای بازدید از این پروژه‌ها حضور یابند.

امیر خجسته ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده نمایندگان و مسؤولان همدان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه راه مرادبلاغی به قهاوند، قهاوند به کوریجان و روکش آسفالت قهاوند به کمیجان و ۵ میلیارد تومان برای پروژه جاده سیاه‌کمر ـ عبدالرحیم ـ خنداب (اراک) و ادامه کار مطالعاتی آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا به سال‌ها فراموشی قهاوند و محورهای مواصلاتی روستاهای اطراف آن پایان داده و در این راه از تمام مدیران می‌خواهیم با سرعت هر چه بیشتر این پروژه‌ها را دنبال کنند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قهاوند می‌تواند به پل ارتباطی بین استان مرکزی، استان کردستان با استان تهران و جنوب استان همدان تبدیل شود.

وی گفت: با اصلاح راه‌های قهاوند و چهاربانده شدن راه مرادبلاغی به این شهر، شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، نهاوند و استان‌های غربی با کمتر شدن مسیر ۲۳ کیلومتری برای دسترسی به آزادراه ساوه ـ همدان می‌توانند این راه را برای عبور و مرور خود انتخاب کنند و ما هم با تمام توان پیگیر این موضوع از استان و وزارتخانه‌های مربوطه هستیم.

خجسته با اشاره به ۶۰۰ کیلومتر راه‌ مواصلاتی در قهاوند و نیاز مبرم این راه‌ها به نوسازی، قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای کمک و مساعدت هر چه سریعتر و تخصیص صد درصدی بودجه‌های مورد نیاز این پروژه ها را به فال نیک گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی