اقدامات تروریستی نتيجه‌ای جز اتحاد ملت ندارد/ استوار و قدرتمند راه خود را می‌پيماييم

به گزارش عصر همدان،‌ حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی با بیان اینکه حادثه‌ اخیر در اهواز یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران قربانی تروریسم شده است، از شهادت رئیس جمهور، نخست وزیر و بهترین افراد نخبه و متفکر کشور توسط دشمن سخن به میان آورد و افزود: در جربان بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری ۷۳ نفر از بهترین شخصیت‌های نظام به شهادت رسیدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد ناامنی در کشور و بدبین کردن مردم بود است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین دولتمردان و مردم و ناامیدی در جامعه است.

وی با تاکید به اینکه در طول ۴۰ سال حیات نظام جمهوری اسلامی، اقدامات تروریستی دشمن باعث اتحاد ملت ایران شده است، افزود: مردم به واسطه همین مسائل قدر امنیت را می‌دانند و مقابل تروریسم‌ها موضع گرفته و خواهند گرفت.

گنجعلی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: برای هر انقلابی مرحله تکوین، تخریب، تثبیت و… در نظر گرفته شده که خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران از این مراحل عبور کرده و در حال استمرار و تداوم است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها، تحریم‌ها و ناآرامی‌ها استوار است، به وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و افزود: اقتصاد کشور بیمار است نه ضعیف، فقط باید مدیریت خوبی روی آن صورت گیرد.

با قدرت راه خود را می‌پیماییم

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: در طول ۴۰ سال، دنیای استکبار در مقابل ایران قرار گرفته اما ما با قدرت راه خود را می‌پیماییم.

وی با بیان اینکه از نظر اقتصادی نیز کشور بی‌بنیانی نداریم، فقط نیازمند نگاه درست و تصحیح‌ ساختار هستیم، گفت: دولتمردان باید روی این موضوع کار کنند و منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند که در این صورت مطمئناً پیشرفت حاصل خواهد شد.

گنجعلی با تاکید به اینکه باید دولتمردان برنامه خاصی تدوین و طبق آن عدم ثبات را حداقل تبدیل به ثبات نسبی کنند، گفت: این هفته یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان برومند ملت ایران در برابر تجاوز منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مذهب، معنویت، روحیات مبتنی بر وحدت ملی و تبعیت از رهبری دفاع هشت ساله را پیش برد که این موضوعات نیاز قطعی جامعه امروز نیز هست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز باید با اتحاد، هماهنگی و بهره‌گیری از رهبری الهی مقام معظم رهبری نظام اسلامی را پیش ببریم، افزود: ایران دشمنان بسیاری دارد و باید مراقب بود.

وی دفاع مقدس را باعث اتحاد و انسجام ملت دانست و با بیان اینکه بسیاری از الطاف امروز نیز ما برگرفته از همان دوران است، گفت: مقاومت در هشت سال دفاع مقدس باعث خلق دوره بی‌نظیری در تاریخ ملت ایران شد که شاهد ترویج معارف و ارزش‌های دینی در آن بودیم.

برخی سعی دارند دفاع مقدس را زیر سوال ببرند

گنجعلی با اشاره به اینکه امروز برخی سعی دارند دفاع مقدس ما را زیر سوال ببرند در حالی که دفاع ما به معنای واقعی مقدس بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس دریایی از معارف بود که می‌تواند در راستای پیشرفت و تعالی جامعه ایران و حل مشکلات پیش رو  مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تاکید به اینکه دفاع مقدس در شرایط کنونی ارزش دوچندانی دارد و می‌توانیم استفاده کلانی از آن داشته باشیم، افزود: متاسفانه جوانان ما آنطور که باید نسبت به مسائل تاریخی دفاع مقدس و حتی قبل از آن و شرایط انقلاب آگاهی کافی ندارند و باید مطالعات خود را افزایش دهند تا حداقل دستاوردهای نظام را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی