هيچ بهانه‌ای را برای كم‌كاری نمی‌پذيريم/ هشدار خريد زمين‌های حوزه گردشگری توسط افراد خاص

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز گذشته در شورای برنامه‌ریزی و توسعه همدان با ابراز رضایت از فعالیت‌های در حال انجام در استان اظهار کرد: تنها موضوعی که در استان همدان رضایت عمومی را تحت شعاع قرار داده است، وضعیت معیشتی اقتصادی در کشور است که فارغ از این مساله در شاخص‌های دیگر توسعه رو به رشد هستیم.

وی با اشاره به روند رو به رشد جذب اعتبارات گفت: این موضوع به ویژه در حوزه جذب اعتبارات ملی وضعیت مطلوبی دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه بیمارستان یک‌هزار تختخوابی که همدان را در حوزه بهداشت، سلامت و درمان تبدیل به قطب منطقه می‌کند به خوبی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت رضایت‌بخشی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، ارتباطات داریم، گفت: همراهی مدیران استان زمینه بهبود و سرعت پیگیری‌های ملی را ایجاد کرده و روند نتیجه‌بخشی پروژه‌های توسعه‌ای را بیشتر کرده است.

حاجی‌بابایی با اشاره به پروژه گاوداری ۶ هزار رأسی در همدان گفت: این پروژه در غرب کشور زمینه توسعه در بخش دامداری با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: امروز با حاکمیت عقلانیت، باید در راستای منافع مردمی گام برداشت و نباید جز حل مسائل و مشکلات جامعه اولویت دیگری را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای فرار از مسئولیت و عدم کارایی هیچ بهانه‌ای را از هیچ کسی نمی‌پذیریم، اضافه کرد: از زحمات هرکس که صادقانه ارائه خدمت کند نیز غافل نیستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در خصوص کلانشهر شدن همدان باید این مهم را مدنظر داشت که اموال و دارایی‌های مردم به دلیل قدرت مسئولیتی که داریم، امانتی در دست ماست که باید از آن به طور ویژه حمایت کنیم، خواستار توجه به این مهم شد.

حاجی‌بابایی گفت: هجوم به سوی باغ‌ها و خرید زمین‌هایی که در حوزه گردشگری قرار گرفته است، توسط عده‌ای زیاد می‌شود، زیرا این افراد سعی دارند باغات و زمین‌های کشاورزی را به حداقل قیمت از دست صاحبان آنها بیرون آوردند، بنابراین منابع طبیعی باید هشدارهای لازم را در این زمینه بدهد.

وی اظهار کرد:‌ کشاورزان باید بدانند زمین‌های آنها با اجرای پروژه‌ها گران می‌شود، بنابراین باید اطلاع‌رسانی کنیم تا از اموال مردم حفاظت شود.

وی با بیان اینکه سه پروژه مهم در دستور کار داشتیم که پروژه گردشگری و ساماندهی فاضلاب روستاهای مسیر امامزاده محسن(ع)‌ با تخصیص ۳ میلیارد تومان در حال اجراست، از انجام کار مطالعاتی ساماندهی فاضلاب روستاهای مسیر سد اکباتان خبر داد و گفت: این کار باید سرعت بگیرد تا شاهد اجرای پروژه باشیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن بین‌المللی زورخانه همدان، اظهار کرد: در خصوص پردیس سینمایی نیز هماهنگی لازم با وزیر ارشاد صورت گرفته و موافقت سازمان مدیریت در راستای اجرایی پروژه اخذ شده است.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی