مردم در نا آرامی ها اجازه موج سواری را به دشمنان ندادند

سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع هیات های مذهبی و انجمن یادآور عاشورای حسینی اظهار داشت: شرایط کنونی کشور با توجه به برخی مطالبات به حق مردم، وجود برخی سوء مدیریت و کم کاری در حل شماری از مشکلات و پیشگیری در بروز آنها بسیار حساس است.
وی تصریح کرد: دستان خائنانه دشمنان از آستین نامبارک برخی بیرون آمده و در حوزه جنگ اقتصادی کشور را در شرایط سختی قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: دشمن با بهره گیری از این فرصت درصدد سوء استفاده از مطالبات به حق مردم و و موج سواری بر روی اعتراض ها بود.
سردار کامرانی صالح خاطر نشان کرد: مردم هیچگاه منویات امام راحل که فرمودند ‘اگر انقلاب اسلامی شکست بخورد تا ابد نامی از شیعه باقی نمی ماند’ را فراموش نمی کنند.
وی افزود: این مردم با درک درست از منویات امام راحل در ناآرامی های دی ماه سال گذشته به افکار خبیث دشمن پی برده و با وجود مطالبات به حق اجازه موج سواری به آنها را ندادند.
فرمانده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب از ۴۰ سال پیش به ویژه در ۱۷ شهریور با راه اندازی حمام خون و به شهادت رساندن ۱۵ هزار تن درصدد جلوگیری از پیروزی انقلاب بودند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: دشمنان پس از ناکامی در این دسیسه، هشت سال جنگ را بر کشور ایران تحمیل کردند و امروز در حوزه جنگ نرم و اقتصادی دشمن تمام قد و قوی تر از جنگ سخت وارد میدان شده است.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در جنگ سخت متحد بودند و با توان افزایی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه دشمن برای جدا کردن مردم از دین و رهبری انقلاب توطئه های مختلف برنامه ریزی کرد گفت: با اتحاد و اتفاق نظر و توسل به اهل بیت (ع) تمامی این توطئه ها خنثی شد.
کامرانی صالح اضافه کرد: ملت ایران امسال نیز با توسل و تمسک به اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) در جنگ نرم، موضوعات اجتماعی و اقتصادی متحد شده و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب این گردنه سخت و پیچیده را پشت سر می گذارند.
وی اظهار داشت: خداوند ظرفیت بزرگی در وجود مسئولان هیات های مذهبی و پیرغلامان قرار داده که این محفل های مذهبی را برای سید الشهدا (ع) همه ساله آماده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی