وجود رهبران ناصالح بزرگترین مصیبت جهان است/ نعمت ولایت را قدر بدانیم

به گزارش عصر همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: استیضاح وزرا در مجلس نشان داد نمایندگان مجلس اگر بخواهند قدرت دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم از اقتدار و مسئولیت‌پذیری مجلس خوشنود بودند، گفت: نماینده مجلس امانتدار خدا و مردم است و برخوردهای قاطع مجلس در انجام وظیفه نظارتی قابل تقدیر است.

امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم مقابله با مفسدان اقتصادی ادامه داد: در یکی از استان‌ها ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو را انبار کرده اند تا به قیمت کلان بفروشند، معلوم نیست چرا باید با چنین رفتارهای نادرستی مواجه شویم؟

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک عید غدیر و تقدیر از برگزاری جشن این روز بزرگ در سطح شهر گفت: گردش ده‌ها دستگاه خودرو با تزئین عید غدیر و حضور نغمه‌سرایان در منزل آیت‌الله شهید مدنی همه قابل توجه بود.

طه‌محمدی با اشاره به اینکه امیدواریم با این مراسم و جشن‌ها حقوق پایمال شده امیرالمومنین(ع) را احیا کنیم، تأکید کرد: جشن‌های غدیر باید خیلی مفصل‌تر از نوروز باشد؛ باید در آن عیدی داده شده و ضیافت و چراغانی‌ها برگزار شود.

وی در ادامه عاشورا را فرزند غدیر دانست و ادامه داد: کاری که شیعه برای عاشورا می‌کند اگر برای غدیر کرده بود نصف دنیا شیعه بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ما هنوز نتوانستیم فلسفه غدیر را آن گونه که باید برای مردم تشریح کنیم، افزود: در روز تولد حضرت مسیح یک‌میلیارد کارت تبریک ارسال می‌شود اما در این مسائل غفلت داریم.

امام جمعه همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز بزرگترین مصیبت جهان رهبران ناصالح است، ادامه داد: تنها ملتی که از نعمت ولایت برخوردار است ملت ایران است که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی با تقدیر از برگزاری استانداری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در حسینیه گلزار شهدا گفت: به مسوولان امر گفتم اگر مراسم در مسجد مهدیه برگزار شود حضور نخواهم یافت، زیرا این همه خودرو در خیابان باعث آزار مردم محل می‌شود حال آن که حسینیه‌های بزرگ و خوب با جای پارک و به دور از محلات مسکونی وجود دارد و ما باید از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

طه‌محمدی در پایان اظهار کرد: بنده حتی انتقال نماز جمعه به حسینیه سیدالشهدای باغ بهشت را پیشنهاد کرده‌ام که هر کس در مراسم حضور یافت هم شهدا را زیارت کند هم فاتحه‌ای بر قبور درگذشتگان خود بخواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی