طرح های دریافت تسهیلات بانکی باید توجیه اقتصادی داشته باشد

به گزارش عصر همدان، محمدناصر نیکبخت در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه صنایع تبدیلی، کشاورزی و گردشگری مهمترین اولویت توسعه ای این استان محسوب می شوداظهار داشت:همدان در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی جای کار بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه توسعه سطح کشاورزی در همدان متوقف شده، اظهار داشت: توجه به صنایع تبدیلی، ترویج گلخانه و تغییر الگوی کشت و بهره وری آب برای افزایش راندمان تولید در استان انجام می شود.
استاندار همدان گفت: پایه فعالیت های این استان حوزه کشاورزی است بنابراین برای تسریع در اجرای طرح ها و رونق این بخش بانک کشاورزی باید نقش آفرینی و همکاری بیشتری داشته باشد.
نیکبخت خاطرنشان کرد: سهمیه اشتغال استان در سال گذشته حدود ۲۰ هزار شغل بوده که تاکنون ۳۳ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی نیز گفت: طرح های بزرگ استان همدان پیشرفت اندکی داشته است بنابراین در حال پیگیری برای حل و فصل مشکلات آنها هستیم.
روح الله خدارحمی اضافه کرد: بانک کشاورزی استان همدان در پرداخت تسهیلات به طرح های کوچک اشتغالزایی رتبه ششم کشور را دارد.
وی افزود: اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی هر چند به ظاهر آسان است اما در صورت سودآور بودن طرح دارای اهمیت است.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: برای پیشگیری از بروز مشکل هنگام پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های ارسالی به بانک کشاورزی باید با دقت وثیقه و آورده طرح بررسی شود تا روند پرداخت شتاب گیرد.
خدارحمی بیان کرد: هم اینک پرونده پرداخت تسهیلات به ۲ طرح گلخانه و چهار طرح اشتغال روستایی همدان در بانک کشاورزی در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی