ساخت انیمیشن «روح شاه» در سیمای مرکز همدان/ برگزاری ۵۰ میزگرد انقلاب اسلامی

مهدی دهقان‌نیری با بیان اینکه آمریکا همواره پس از پیروزی انقلاب از هیچ توطئه‌‌ای علیه نظام و انقلاب فروگذار نبوده است، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان امسال برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی مرزها را پشت سر گذاشته و تا قلب اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرده است، افزود: برنامه‌های چهل سالگی انقلاب از سال گذشته آغاز شده و تا بهمن امسال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان با اشاره به برگزاری ۵۰ میزگرد تبیینی با موضوعات دستاوردها، آسیب‌ها، رویش‌ها و آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی، تولید فیلم سینمایی و تولید تله‌فیلم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: تهیه ۶ مستند ۲۶ دقیقه‌ای، تولید دو موسیقی و نماهنگ و ۱۰ موسیقی ویژه و تولید ۱۰ برنامه ویژه مرکز صدا و تهیه مستند «از سیم خاردار تا سوخت هسته‌ای» به منظور تبیین پیشرفت‌های علمی انقلاب از جمله برنامه‌هاست.

وی از تهیه مستند سه شهید فاخر «شهید همدانی، شهید مصطفوی و شهید بشیری» در مرکز همدان خبر داد و تهیه پویانمایی طنز «روح شاه»، تهیه ۴۰ قسمت موشن‌گرافیک در حوزه انقلاب اسلامی، تهیه ۴۰ مجموعه گزارش خبری فاخر از مبارزان انقلابی همدان را از جمله اقدامات دانست.

دهقان‌نیری با اشاره به ساخت سه مستند فاخر «شهید مفتح، گروه انقلابی ابوذر و مستند انقلاب همدان و دستاوردهای آن»، از نقشه‌های دشمنان به ویژه رسانه خارجی برای کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از انقلاب  سخن گفت.

وی اضافه کرد: ما در تلاشیم تا با همکاری مسؤولان استانی برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های مختلف به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بر روی آنتن نشان دهیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان نشان دادن عمق دشمنی آمریکا را از رسالت‌های جدی مسؤولان و اصحاب رسانه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و بیان خدمات خدمتگزاران نظام در زمانی که دشمن با تمام ابزار به میدان آمده نیز وظایف اصلی صدا و سیماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی