اقدام رئیس جمهور در تغییر رئیس بانک مرکزی امیدآفرین بود

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر ضمن برشمردن توانمندی‌های ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: ملایر باید در شاخص‌های مختلف صدرنشین باشد.

وی با بیان اینکه در بحث کشاورزی، آبیاری نوین و بهسازی روستاها کارهای عقب مانده زیادی در ملایر وجود دارد گفت: سهمی از صندوق توسعه ملی برای روستاها مصوب شده و این امکان برای تمام کشور مهیاست که باید از همه امکانات استفاده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیگیری راه‌اندازی راه‌آهن ملایر ـ همدان، تصفیه‌خانه، توجه به واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل و حمایت از سرمایه‌‌گذاران را خواستار شد و افزود: فرماندار جدید ملایر باید پاشنه کشیده مشکلات شهرستان را پیگیری و دنبال کند.

وی با بیان اینکه بومی‌گرایی برای شهرستان ملایر اولویت است، افزود: این امر در معاونت‌های فرمانداری و بخشداری‌ها رعایت شده و ملایر در مسیر خوبی در این زمینه قرار گرفته است.

آزادیخواه با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها دولت تکلیف دارد و نمایندگان در این زمینه تکلیفی ندارند گفت: البته نظارت و مشورت با نمایندگان در این زمینه نیز خوب است.

وی ضمن تقدیر از رئیس جمهور در تغییر مدیر بانک مرکزی خاطرنشان کرد: اقدام ایشان جرقه امیدی را ایجاد کرد و مردم را نسبت به رفع مشکلات امیدوارتر.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از سخنان سردار سلیمانی در یادواره شهدای رمضان گفت: این سخنان نشان داد سپاه محور وحدت، اخوت و همدلی بوده و برخلاف تصورات و آنچه برخی دشمنان داخلی و خارجی بیان می‌کنند سپاه همچنان از مواضع به حق دولت و رئیس جمهور دفاع  می‌کند.

وی خطاب به فرماندار جدید و مسؤولان شهرستان تصریح کرد: آنچه در کار و خدمت مهم است توجه به متن است و باید از حواشی پرهیز شود.

سرپرست سابق فرمانداری ملایر نیز ضمن تقدیر از خدمات فرماندار سابق ملایر، آقای رضایی را فردی موفق در کار  دانست و اظهار کرد: ایشان سیاست و دیانت را در کنار هم داشتند.

رضا قیاسی با اشاره به مشکلات کشور و سخنان تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا علیه کشور گفت: این حرف‌های بیهوده اهمیتی ندارد ضمن اینکه رئیس جمهور کشورمان نیز قاطعانه جواب آن را دادند.

از ایجاد اختلاف و تفرقه پرهیز کنیم

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات رمضان در دفاع از رئیس جمهور اظهار کرد: هر کس بخواهد موضع رئیس جمهور در مقابل دشمن کمرنگ کند کم‌لطفی کرده است.

 سرپرست سابق فرمانداری ملایر وحدت را نیاز امروز کشور دانست و تصریح کرد: امروز باید یک جبهه را در مقابل دشمن تشکیل دهیم و از ایجاد اختلاف و تفرقه پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه باید دشمنان داخلی را بشناسیم گفت: هر کسی دانسته یا نادانسته به تخریب دولت بپردازد با  این کار به نفع دشمن گام برداشته است.

قیاسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهرستان ملایر در مسیر توسعه و مدار پیشرفت قرار گرفته است، اظهار کرد: هر کس بتواند در هر سمتی به ملایر خدمت کند افتخاری بزرگ است.

وی با بیان اینکه مسوولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است گفت: همه مسوولان شهرستان باید در کنار هم با حفظ وحدت برای توسعه و پیشرفت بیشتر شهرستان تلاش کنند.

امام جمعه ملایر نیز با اشاره به اینکه مسوولیت بسیار سنگین و ادای آن بسیار مهم است، گفت: در مسئولیت آنچه مهم است پاسخگو بودن در محضر خداست.

 حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با اشاره به اینکه بعد از ۱۴ قرن نظام انقلاب اسلامی در کشور ما شکل گرفت، اظهار کرد: این انقلاب در نوع خودش بی‌نظیر است و هیچ نظامی را مانند این نظام نداریم.

 وی با اشاره به اینکه برای به دست آوردن این انقلاب شهدای زیادی جان خود را فدا کرده‌اند تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما این است که این انقلاب و این میراث گرانبها را حفظ کنیم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه هر حرکت و برنامه‌ای که امروز مسوولان انجام می‌دهند باید بیرق امیدی را در دل مردم برافراشد، گفت: ما باید برای مردم امیدآفرینی کنیم.

وی اضافه کرد: در این برهه حساس همه مسؤولان در کشور باید با وحدت و تلاش در جنگ اقتصادی مقابل دشمن ایستاده و مشکلات مردم را حل و دشمن را سرکوب کنند.

همان طور که مشکلات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم از این مسیر سخت هم عبور کنیم

برقراری گفت: ما می‌توانیم همان طور که مشکلات بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ایم از این مسیر سخت نیز عبور کنیم، اگر کسی بگوید نمی‌توانیم در مکتب قرآن نیست و در این مکتب آموزش ندیده است.

 وی وحدت را عامل پیشرفت و سعادت دانست و افزود: با این عامل می‌توان کشور را از بن‌بست نجات داد و اگر وحدت نباشد دود این شرایط به چشم مردم خواهد رفت.

امام جمعه ملایر اظهار کرد: حضور مردم در همه عرصه‌ها نشان داده که مردم با انقلاب هستند و خدا نکند روزی بیایید که مردم بخواهند از انقلاب دوری کنند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مورد تایید رهبر معظم انقلاب و مردم است گفت: حمایت از دولت وظیفه همه ماست و تخریب دولت آب ریختن در آسیاب دشمن است.

برقراری تاکید کرد: همه مسوولان باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان گام بردارند.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف مردم ملایر را مردمی قدرشناس دانست و گفت: خدمت به مردم ملایر باعث افتخار است.

 محمد کاظمی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق ملایر ایشان را فردی باتجربه در حوزه مدیریتی خواند و افزود: ایشان در زمان خدمت در ملایر به خوبی توانستند در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، عمرانی صنعت، تلاش برای ثبت ملی مبل و منبت ملایر کارهای قابل توجهی انجام دهند.

وی بیان کرد: فردی که امروز برای فرمانداری ملایر انتخاب شده نیز باتجربه، با سابقه مدیریتی و تجربه کاری بالاست.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و تحریم‌های دشمن گفت: امروز در شرایطی هستیم که رئیس جمهور بی‌خرد و بی‌سیاست آمریکا مشکلاتی را برای مردم ما ایجاد کرده که باید بیشتر در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید در این برهه حساس مانند زمان دفاع مقدس کار و تلاش کنیم افزود: وظیفه ما مسؤولان سنگین است و باید تلاش کنیم کشور را از این گردنه صعب‌العبور به سلامت بگذرانیم.

تمام تلاش خود را برای پیگیری کارهای عقب‌مانده خواهم داشت

در ادامه فرماندار سابق ملایر نیز ضمن برشمردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر به اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، امنیتی، عمرانی و… بوده است

عبدالعظیم رضایی با اشاره به اینکه طی دوره خدمت در فرمانداری به دنبال این بوده که مشکلات مردم را رفع کند گفت: فرمانداری یک دستگاه سیاسی است اما ما نگاهمان به همه حوزه‌ها  بوده و سعی کردیم دیدمان وسیع باشد.

وی با اشاره به اینکه اولین وظیفه ما حفظ امنیت و آسایش مردم بود، گفت: در این زمینه با همکاری شورای تامین طی دو سال گذشته اقدامات خوبی شد که نمونه آن کنترل اغتشاشات دی ماه بود که با همراهی خوب مسؤولان توانستیم آرامش و امنیت را در شهرستان برقرار کنیم.

فرماندار سابق ملایر برنامه‌ریزی در حوزه انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان، ایجاد احزاب جدید،  توجه به مردمسالاری دینی، دوری از افراط و تفریط‌، توجه به مسائل فرهنگی، برگزاری جشنواره‌ها و جشنواره مبل و منبت،  پیگیری رایوشهری، توجه به حوزه‌های بهداشت و درمان، توجه به مشکلات عمرانی روستاها و توجه به واحدهای صنعتی را بخشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان ملایر طی دو سال گذشته برشمرد.

فرماندار جدید ملایر نیز با اشاره به اینکه شهرستان ملایر مردمی خوب و بافرهنگ دارد گفت: افتخاری بزرگ نصیبم شده تا بتوانم به مردم این شهرستان خدمت کنم.

باب‌الله فتحی با بیان اینکه در این میدان آزمایش باید با لطف خداوند بتوانیم به جلو حرکت کنیم، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش خود را برای پیگیری مشکلات شهرستان ملایر و کارهای عقب‌مانده در این شهرستان خواهم داشت.

وی با بیان اینکه  برای رفع مشکلات فارغ از گرایشات سیاسی باید با اتحاد و همدلی و وفاق حرکت کرد، افزود: امیدوارم بتوانم در کنار سایر مسؤولان استان و شهرستان با همراهی و همکاری بیشتر این مسئولیت را با موفقیت طی کنم.

در ادامه از خدمات عبدالعظیم رضایی فرماندار سابق ملایر تقدیر و باب‌الله فتحی به مدت چهار سال به عنوان فرماندار جدید ملایر منصوب شد.

 در این مراسم لیلا غفاری به عنوان معاون توسعه و برنامه‌‌ریزی فرماندار ملایر به عنوان سومین معاون در فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی