تیم هندبال دانش‌آموزان دختر همدان سوم مسابقات ورزشی شد

عبدالله جعفری با بیان اینکه تیم هندبال دانش‌آموزی دوره ابتدایی استان همدان موفق به کسب رتبه سوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور شد، اظهار کرد: روز گذشته مسابقات توپی دختران سراسر کشور به میزبانی همدان به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه تیم هندبال همدان با تلاش‌ها و زحمات مربیان و سرپرستان، حضور موفقی در مسابقات داشت، افزود: این ورزشکاران با تلاش و همت خود توانستند بر سکوی سومی قرار بگیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور مردادماه در همدان برگزار شد، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دوره‌های متوسطه ای اول و ابتدایی از ۹ مرداد آغاز و بیست و دوم این ماه به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید دستگاه تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی مبتنی بر مکاتب فلسفی و آرای تربیتی از جمله مکتب انسان‌ساز اسلام است، گفت: این مکتب به دنبال آن است که دانش‎آموزان در دوره ابتدایی و دوره‌های آتی لذت زندگی را دریابند.

جعفری با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی سبب شد تا استرس از دانش‌آموزان دور باشد، عنوان کرد: در بخش ابتدایی موضوع رقابتی وجود نداشت و دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال رقابت سالم و دوری از استرس برای دانش‌آموزان است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمام ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور، خاطرنشان کرد: حذف آزمون‌ها نیز نمونه‌ای از اقدام اثر بخش برای کاهش استرس در بین دانش‌آموزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی