۱۰ دوربین کنترل سرعت در همدان فعال می‌شود

علی فکری با اشاره به وضعیت نصب دوربین‌های کنترل سرعت در معابر شهری همدان، اظهار کرد: استقرار دوربین‌ها کمی با تاخیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از دوربین‌ها فعال هستند و ۱۰ دوربین نیز اضافه شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات مقدماتی این دوربین‌ها در حال انجام بوده و تست نهایی بر روی آنها صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور همدان از فعال کردن ۱۰ دوربین کنترل سرعت در همدان طی چند روز آینده خبر داد و افزود: در مجموع تعداد دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف به ۹۰ مورد در همدان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه به اهداف مورد نظر در نصب دوربین‌های رسیده‌ایم، در ادامه با توصیه به رانندگی ایمن، گفت: عامل تمام تصادفات سرعت است که امیدوارم رانندگان به این موضوع توجه داشته باشند.

فکری با تاکید به اینکه خانواده‌ها خودرو در اختیار فرزندانی که فاقد گواهی‌نامه هستند، قرار ندهند، افزود: هرآنچه به علت نداشتن گواهینامه برای فرد و دیگران اتفاقی افتد، بیمه هیچ خسارتی پرداخت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه هزینه بیمارستانی افزایش یافته و از آنجا که بیمه نیز به این افراد تعلق نمی‌گیرد، درمان مشکل است، طرح تابستانی پلیس در حال اجراست و از تمام نیروها برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات استفاده کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی