مدیرعامل پاس به دلیل بدهی مالی استعفا کرد

به گزارش عصر همدان، امیر عظیمی اواخر سال گذشته و در چهار هفته پایانی به عنوان مدیرعامل پاس منصوب شد اما به رغم تزریق منابع مالی مناسب نتوانست از سقوط این تیم به لیگ سه جلوگیری کند.

وی به خواست مسئولان اجرایی همدان امسال نیز هدایت پاس را برعهده گرفت و در نخستین گام با هماهنگی هیات مدیره نسبت به خرید امتیاز یک تیم دسته دومی اقدام کرد.

با وجود خرید امتیاز تیم دسته دومی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت وگویی اعلام کرد؛ تیم پاس همدان برای حضور در لیگ دسته دوم نیازمند تسویه بدهی‌های خود به طلبکاران است.

سعید فتاحی همچنین به این نکته اشاره کرد که از نظر کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور، تیم پاس در لیگ دسته سوم قرار گرفته و برای شرکت در لیگ دسته دوم نیاز به طی کردن فرایند قانونی دارد.

این شرایط باعث شد تا امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس خواستار اقدام هیات مدیره نسبت به تعیین تکلیف بدهی ها شود.

** بدهی ۳۵ میلیارد ریالی پاس
وی در این باره می گوید: بر اساس اقدام شاکیان تاکنون بدهی های باشگاه ۳۵ میلیارد ریال مشخص شده است و باید نسبت به تسویه آنها منابع مالی لازم تزریق شود.
عظیمی افزود: از زمان حضورم در این باشگاه تاکید کردم که به هیچ عنوان به بدهی های گذشته ورود نخواهم کرد و فقط هزینه های این فصل تیم را می پذیریم.
وی اضافه کرد: این موضوع را صورتجلسه نیز کرده ایم و تنها با این هدف در پاس حضور یافتم که برای فصل جدید مسابقات هزینه لازم را پرداخت کنم و تیم را تحت مدیریت خود قرار دهم.
وی خاطرنشان کرد: با این شرایط به هیچ عنوان به صلاح نیست که در پاس باشم.

** بدهی ها تمرکز تیم را برهم می زند
وی در ادامه گفت: معتقدم بدهی های تیم پاس تمرکز اعضای تیم را در طول فصل برهم می زند و باید نسبت به تسویه آن چاره اندیشی کنند.
عظیمی افزود: به هر حال حق طلبکاران است که نسبت به تسویه مالی با آنها اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: حتی براساس اعلام سازمان لیگ و فدراسیون، تا زمانیکه برای بدهی های شکایتی تیم پاس اقدام لازم صورت نگیرد، از حضور در مسابقات محروم می شود.
مدیرعامل مستعفی پاس یادآور شد: فدراسیون با هیچ تیمی شوخی ندارد و با این اوصاف حضور در لیگ ۲ با نام پاس غیرممکن خواهد بود.

** استعفا منطقی ترین راه است
عظیمی گفت: طی روزهای اخیر شاهد شکایت طلبکاران از طریق مراجع قضایی و فدراسیون بوده ام و حتی در چند مورد احضار شده ام.
وی افزود: با این شرایط نمی توانم با آبروی خود بازی کنم چرا که مسئول پاسخگویی نسبت به بدهی های گذشته نیستم و نخواهم بود.
وی اضافه کرد: علاقه مند به حمایت همه جانبه از تیم پاس بودم اما با شرایط فعلی، مسئولیت پذیرفتن به صلاح نیست.
عظیمی یادآور شد: حتی نشست شب گذشته با مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز به نتیجه مثبت ختم نشد و نمی خواهم با وعده و وعید به تیمداری بپردازم.
پاس همچنان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بلاتکلیفی قرار دارد.
سازمان لیگ به طور رسمی اعلام کرده که تیم پاس به دلیل بدهی ها نمی تواند در لیگ ۲ باشد و امتیازی که همدانی ها در لیگ ۲ خریداری کرده اند به نامی دیگر باید شرکت داده شود.
پاس هم اینک در لیگ دسته سه کشور قرار دارد و مسئولان اجرایی همدان گمان می برند با خرید امتیاز لیگ دویی، می شود پاس را در این رده شرکت داد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی