مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است/ دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از نظام هستند

به گزارش عصر همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان همدان، با بیان اینکه پیروزی انقلاب و ثبات نظام الهی ما در قالب سه رکن رهبری، دین و مردم بوده است، اظهار کرد: این سه رکن برای تضمین آینده انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به این سه رکن پی بردند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که این سه رکن اساسی یا یکی از این ارکان را از انقلاب جدا کنند که در این صورت تزلزل نظام را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقداماتی همچون وارد کردن سلمان رشدی برای هجوم و تخریب قرآن و مواردی از این دست از سوی دشمنان برای تزلزل نظام و انقلاب، بیان کرد: در تمام دوران‌ها بعد از انقلاب دشمنان در تلاش بودند، خدشه‌هایی به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند و دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند اهداف خود را محقق کنند، افزود: با اتکا به خداوند، اتحاد مردمی و به پشتوانه مقام معظم رهبری دشمنان هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

کامرانی‌صالح با اشاره به رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مردم با نظام و انقلاب هستند و در همه زمینه‌ها قدرتمندانه ظاهر شدند که این نشان می‌دهد، مردم دست از دو رکن رهبری و دین برنخواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه دشمن طی چند سال اخیر به ویژه سال گذشته و امسال توطئه‌هایی را علیه انقلاب و مردم دنبال کرده است، ادامه داد: یکی از توطئه‌های پیچیده دشمنان این بوده که مردم را از نظام و انقلاب خسته کنند و این امر را در مسائل اقتصادی و تهاجم فرهنگی دنبال می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تأکید بر اینکه بخشی از مطالبات مردم به حق است، افزود: اما باید گفت منکر این امر هم نیستیم که بخشی از مشکلات، ناشی از ضعف مدیریتی و بخشی نیز توطئه دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است، یادآور شد: دشمنان به دنبال جداکردن مردم از دو رکن مذکور هستند و باید مردم با هوشیاری توطئه آنها را خنثی کنند، هرچند که دشمن دست‌بردار نیست.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه باید در شرایط کنونی مدیران و مسؤولان در کنار مردم قرار بگیرند، اظهار کرد: باید بگوییم در جریان مشکلات هستیم و برای رفع آنها تلاش می‌کنیم تا دشمنان بدانند اینها توطئه غرب است.

وی با تأکید بر اینکه امروز در حوزه جنگ اقتصادی همه باید یکدست باشیم، گفت: در کنار این امر باید با افراد متخلف نیز برخورد شود.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پیشنهاد دارم در حوزه نظارت بر مسائل اقتصادی تیم‌های بیشتری به کار گرفته شود و با افرادی که می‌خواهند سوء استفاده کنند، برخورد شود تا بتوانیم به فرموده رهبر معظم انقلاب این پیچ تاریخی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه موفق شده‌ایم بخش عمده تلاش دشمنان در فضای مجازی را خنثی کنیم، افزود: رسانه‌ها نیز باید در امر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص دروغ پردازی‌های دشمنان در فضای مجازی ورود کنند چراکه رسانه می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرینی کند.

سردار کامرانی‌صالح با تأکید بر اینکه امروز نیازمند تفکر بسیجی و جهادی با تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: امروز پلیس به عنوان پلیس هوشمند، حرفه‌ای و مخاطب شناس مسائل را دنبال می‌کند و با کمک مردم، مدیران و مسؤولان این مرحله سخت و توطئه بزرگ دشمنان نیز خنثی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال یادآور شد: امسال در حمایت از تولیدات داخلی تدابیر ویژه در سطح کشور و پلیس استان به منظور تحقق شعار سال اندیشیده شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کشف ۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر که یکی از دغدغه‌هاست، بیش از ۱٫۵ تن کشفیات و جمع‌آوری ۸ هزار نفر مصرف‌کننده خرد و جزء در استان طی سال جاری گزارش شد.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی بیش از ۸۵ درصد جرائم در استان کشف شده است، ادامه داد: در این حوزه توفیقاتی حاصل شد که در حوزه اخاذی، موارد اخلاقی و… بوده است.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری انجام و توفیقاتی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه آنچه مهم است همه باید دست در دست هم مجاهدانه در خدمت مردم باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم، گفت: این زمستان علی‌الظاهر سخت را می‌گذرانیم و روسیاهی به زغال خواهد ماند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تقدیر از زحمات سه ساله پژمان قویمی فرمانده انتظامی سابق شهرستان همدان، بیان کرد: طی این مدت در تمام زمینه‌ها تلاش شده و باید به این امر توجه داشته باشیم که ۷۰ درصد جرائم در مرکز استان است.

وی با معرفی جمشید باقری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان همدان برای مدت سه سال افزود: امیدواریم مردم هم فرمانده انتظامی شهرستان را برای اجرای طرح‌های خلاقانه و هدفمند در کنار انعطاف یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی