قرارداد «عنایتی» با پاس این هفته منعقد می‌شود

به گزارش عصر همدان، هفته گذشته بود که رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان معرفی شد تا بعد از نفراتی چون علیرضا منصوریان و علی لطیفی، یک استقلالی دیگر به نیمکت آخرین قهرمان ایران در آسیا تکیه بزند.

عنایتی بلافاصله به همدان آمد و بعد از تست‌گیری یک‌روزه، ۹ نفر از بازیکنان همدانی را به عنوان شاگردان خود برگزید تا بقیه نفرات از شهرهای دیگر و با تصمیم آقای گل سابق لیگ به عضویت پاس درآیند.

دوشنبه  اما عنایتی بعد از تست‌گیری از همدان رفت و دستیاران او از جمله سیاوش اکبرپور هم در همدان نماندند تا کار پاسی‌ها شروع نشده، تعطیل شود.

قرار بود از روز گذشته تمرینات پاس در تهران آغاز شود که آن اردو نیز لغو شد و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان از امروز دور جدید تست‌گیری و تمرینات پاس زیر نظر رضا عنایتی در استادیوم شهیدحاجی‌بابایی شهر مریانج آغاز خواهد شد.

این وسط اما نکته جالب صحبت‌هایی بود که پیرامون عنایتی و عدم قرارداد او با پاس در فضای مجازی شکل گرفته بود. حتی کار تا جایی پیش رفت که خبر رسید عنایتی با پاس توافق نکرده و قرار است مسؤولان باشگاه پاس با نفراتی چون احمد جمشیدیان باب مذاکره را باز کنند. موضوعی که امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس همدان آن را تکذیب می‌کند.

عظیمی گفت: عنایتی امروز به همدان سفر می‌کند و تمرینات و تست‌گیری را زیر نظر می‌گیرد و او قطع به یقین سرمربی پاس در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد رضا عنایتی و دستیارانش با باشگاه پاس ظرف چند روز آینده منعقد خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی