رودباری رفت؛ پناهنده سرپرست شد

به گزارش عصر همدان، ظهر امروز طی مراسمی مصطفی پناهنده به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان منصوب شد.

در این مراسم که با حضور روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان و معاونان و کارکنان این اداره کل برگزار شد، مصطفی پناهنده به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی و از خدمات دو ساله محمد رودباری مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

مصطفی پناهنده سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پیش از این در کسوت معاون حمل و نقل این اداره‌کل مشغول به فعالیت بود.

محمد رودباری، مدیرکل سابق این اداره کل نیز  به عنوان مدیر دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور منصوب شده است.

قرار است، مراسم تودیع و معارفه به شکل رسمی و با حضور مسؤولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مسئولان ارشد استان به زودی برگزار شود.

خط قرمز اصلی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خادمی مردم است

سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در این جلسه گفت: خط قرمز اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خدمتگذاری به مردم است.

مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم توفیق بزرگی است، اظهار کرد: اولویت اصلی در این اداره کل، تکریم ارباب رجوع و ادا کردن حق مطلب برای مردم است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید همواره با روی گشاده و با تواضع پذیرای مردم باشیم که در غیر این صورت از خط قرمز اصلی نظام عبور کرده‌ایم، افزود: لازم است با رعایت قوانین و مقررات و با ایجاد همدلی و همفکری، سیاست‌ها و اهداف سازمان را جامه عمل بپوشانیم.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با ابراز خرسندی از تفکر بومی‌گرایی مدیر در این اداره‌کل یادآور شد: خوشبختانه پرورش مدیر بومی در این مجموعه شکل گرفته و باید با این تفکر و با هدف توانمندی استان جلو رفت.

وی راهداری و حمل و نقل را لازم و ملزوم یگدیکر عنوان کرد و گفت: در بخش بهره‌وری حمل و نقل، موضوع اقتصادی کردن حمل و نقل، افزایش ایمنی و نگهداری ابنیه راه‌ها مواردی است که باید به آن توجه کرد.

کوچکترین غفلت در امر راهداری موجب ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم می‌شود

مدیرکل سابق اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید در بخش‌های مختلف این اداره‌کل و به ویژه در شرایط ویژه پاسدار و حامی مباحث حمل و نقلی و راهداری باشد.

محمد رودباری خواستار همکاری مناسب مجموعه با یکدیگر و با مدیرکل جدید شد و افزود: کارکنان این اداره کل، حلقه‌های زنجیری هستند که در بخش‌های مختلف به هم وصل شده‌اند که باید با همدلی در حفظ و تداوم این زنجیره تلاش کنند.

وی ضمن یادآوری ایام مدیریت خود در این مجموعه با بیان اینکه چه خوب است تمام فعالیت‌ها در جهت خدمت به مردم صرف شود، از اینکه در مدت مدیریت خود کاری بر زمین نمانده ابراز خرسندی و بر روند ادامه این کار تأکید کرد.

رودباری به حساس بودن کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید و خطاب به کارکنان این مجموعه تصریح کرد: غفلت شما در کوچکترین امر راهداری موجب ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اگر وقفه‌ای در حمل و نقل کالا یا سایر حوزه‌های این اداره کل ایجاد شود، بلافاصله دغدغه‌های زیادی برای مردم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با قدردانی از زحمات و تعامل خوب صنوف مختلف از جمله رانندگان، شرکت‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و… قدردانی کرد و بیان کرد: توانمندی این مجموعه در همه موارد ثابت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود افراد متخصص در ادارات استان‌ها، پسندیده است که از همکاری خوب پرسنل مجموعه برخوردار شده و این عامل و انگیزه مناسبی برای تشویق همه همکاران است که قابلیت‌ها را افزایش داده و بهترین شیوه کار را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی