صدور قولنامه صوری برای ثبت‌نام دانش‌آموزان تخلف است

به گزارش عصر همدان، علی تعالی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: در شرایط امروز نباید آموزش و پرورش با روش سنتی پیش رود.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم بنیاد فکری را در مدارس تقویت کنیم در آینده اثرات مخرب دارد، افزود: باید سیستم آموزشی را متناسب به روز کنیم چرا که نقش آموزش و پرورش در تعلیم وتربیت بنیادین است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه سرعت تحولات به قدری بالا رفته که اگر سیستم آموزشی کشور از ان عقب بماند متضرر می‌شود، گفت: نیروی پرورشی در مدارس امروز نمی‌تواند با روش سنتی عمل کند چرا که نوجوان و جوان امروز با دهه‌های گذشته متفاوت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در برخی از مدارس پرتراکم خانواده‌ها اقدام به بردن قولنامه‌های صوری می‌کنند، تصریح کرد: باید با متخلفان برخورد شود.

تعالی با بیان اینکه متأسفانه طی چند سال اخیر بنگاه‎های ملکی به صورت قارچ‌گونه رشد داشتند، عنوان کرد: در خیلی از معاملات اصول را رعایت نمی‌کنند و صدور قولنامه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان از سوی این صنف تخلف است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای سندهای صوری خاناده‌ها فکری شود، خاطرنشان کرد: باید ابزار تحقیق در برخورد با متخلفان تغییر کند و اولویت را به افرادی بدهیم که سند ملکی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی