افتتاح ۳ هتل و ۶ اقامتگاه بومگردي در همدان

️به گزارش عصر همدان، امروز و در حاشیه رویداد اجلاس گردشگری کشورهای آسیایی در همدان، هتل امیران ۲ با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی افتتاح شد.

این هتل با زیربنایی به مساحت ۸ هزار مترمربع واقع در ورودی شهرک فرهنگیان همزمان با آغاز کنفرانس بین‌المللی کشورهای آسیایی در همدان، با حضور معاون اول رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیران استانی افتتاح شد.

مدیر هتل امیران ۲ با اشاره به اینکه این هتل دارای ۶۰ واحد اقامتی است، گفت: هتل امیران ۲ ظرفیت پذیرش یک‌هزار و ۲۰۰ نفر میهمان دارد.

داوود خلجی افزود: هتل امیران ۲ دارای ۲۰۰ تختخواب بوده که تاکنون ۳۲ میلیارد تومان جهت ساخت و راه‌اندازی این هتل هزینه شده است.

همچنین هتل فاران تویسرکان، هتل کتیبه و ۶ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

هتل فاران تویسرکان در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع فضا ساخته شده است، این هتل دارای ۲۰۰۰ مترمربع زیر بنا و ۱۳ اتاق، ۵۰ تخت، سالن پذیرایی، کافی شاپ، سالن کنفرانس و لابی است

این هتل سه ستاره بزرگترین و مجهزترین هتل این شهر محسوب می‌شود.

هتل کتیبه همدان نیز در ورودی مسیر سایت تفریحی توریستی عباس آباد شهر همدان توانسته به گزینه اول انتخاب دوستداران سکوت و طبیعت در سفر باشد.

هتل کتیبه در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید؛ این هتل در زمینی مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع قرار گرفته و با پنج طبقه و ۳۱ سوئیت ظرفیت پذیرش ۱۱۰ گردشگر را داراست.

هتل کتیبه دارای دو تالار پذیرایی و یک سالن همایش است؛ این هتل در حاشیه بلوار سرسبز ارم در شهر همدان و در غرب ایران قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی