استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در پنجره واحد اقتصادی

به گزارش عصر همدان،‌ سیدناصر محمودی  با اشاره به فعال‌سازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت ثابت در این مرکز  اظهار کرد: البته ما پیشنهاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت مجازی که همه دستگاه‌های مربوطه در آن لینک باشند را ارائه دادیم اما هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه اپلیکشن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان همدان تدوین و در اختیار علاقمندان قرار گرفته، افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری که مهم‌ترین وظیفه آن ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی است، کانون توجه متقاضیان قرار گرفته است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت با بیان اینکه باید تلاش خود را در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر کنیم، تصریح کرد: طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی باید نمایندگان تام‌الاختیار مسلط به موضوع سرمایه‌گذاری را به این مرکز باید معرفی کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان تام الاختیار پیگیر تمامی وظایف و امور محوله سرمایه‌گذاری مربوط به دستگاه اجرایی خود هستند، ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان به عنوان یک پوشش حمایتی در زمینه سرمایه‌گذاری است که ریاست آن بر عهده استاندار و نایب رئیس مرکز، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان است.

محمودی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی متعدد درحوزه سرمایه‌گذاری از جمله روش‌های تامین مالی، بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد سبز از اقدامات شایسته مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی