ارشاد و کتابخانه‌ها متولی برنامه «شب پرویز اذکایی» بودند

به گزارش عصر همدان، به دنبال برگزاری برنامه‌ای با ظاهر تقدیر از یک چهره پیشکسوت فرهنگی اما با پشت صحنه‌ای مملو از حضور افراد خاصی از اصلاح‌طلبان، فعالان فتنه و عناصر و عوامل نهضت آزادی در تالار فجر، واکنش‌ها از محافل مختلف انقلابی نسبت به این برنامه بلندشده و کم کم جهت این اعتراض‌ها به سوی شهرداری که مکان اصلی برگزاری برنامه متعلق به این مجموعه است، متوجه شد.

در همین ارتباط عباس صوفی شهردار همدان در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه متولی شب فرهنگی دکتر اذکایی اداره کل کتابخانه‌ها و ارشاد اسلامی بوده است، اظهار کرد: متولیان برنامه از سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری تقاضای اختصاص تالار کرده بودند و این برنامه با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته برگزار شده است.

وی افزود: محتوای مطرح شده در جلسه را بررسی کردیم و متوجه شدیم که سخنی خلاف مصالح نظام و خارج از قاعده مطرح نشده است.

شهردار همدان تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری پس از هماهنگی‌های به عمل آمده، تنها سالن برگزاری مراسم را در اختیار متولیان قرار داده است.

خیلی اتفاق در برنامه شرکت کردم/ اطلاع‌رسانی برنامه مدت‌ها پیش انجام شده بود

 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اعضای شورای شهر میزبان این برنامه نبودند، اظهار کرد: حتی به صورت خیلی اتفاقی پس از دیدن بنر اطلاع‌رسانی برنامه در این برنامه شرکت کردم.

علی فتحی با بیان اینکه از میهمانان و سخنرانان برنامه اطلاعی نداشتیم، افزود: پس از حضور در مراسم متوجه شدیم که تألیفاتی از دکتر اذکایی وجود دارد که هنوز موفق به چاپ آن نشده و به همین دلیل پیشنهاد دادیم که این موضوع در شورای شهر مطرح شود تا بتوانیم باقی مانده تألیفات دکتر اذکایی را منتشر و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی برنامه مدت‌ها پیش انجام شده بود، تصریح کرد: چرا در زمانی که اطلاع‌رسانی انجام و مشخص شد که چه افرادی در این برنامه حضور دارند، مانع از برگزاری مراسم نشدند.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه از اعضای لیست امید شورا تنها دو نفر در برنامه حضور داشتند، ادامه داد: قطعاً اگر مراجع قانونی برگزاری این مراسم را صحیح نمی‌دانستند اجازه برگزاری آن را نمی‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه مسائلی را دستاویز قرار دهند و چهره شخصیتی چون دکتر اذکایی مخدوش شود صحیح نیست و باید به این افراد مهم و شخصیت‌ها بهتر پرداخته شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی