چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در همدان

به گزارش عصر همدان، میهمانان اجلاس جهانی گردشگری ۲۰ آبان ماه وارد همدان می‌شوند.

مهمانان خارجی اجلاس جهانی گردشگری، پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به همدان سفر خواهند کرد و پس از پذیرش در هتل باباطاهر در قالب یک تور نخستین بازدید خود را از پایتخت گردشگری آسیا خواهند داشت.

مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته سمینار بین‌المللی بهره‌گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی، ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

اجرای برنامه فرهنگی، سخنرانی نیکبخت استاندار همدان، سخنرانی مونسان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و سخنرانی ژوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از بخش‌های مختلف مراسم افتتاحیه است.

همچنین روز نخست اجلاس جهانی گردشگری نشست هیات مدیره اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری نیز پیش‌بینی شده است.

اما در حاشیه اجلاس پنل‌های تخصصی که نقطه عطف برگزاری اجلاس است، نیز در نظر گرفته شده است.

برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی در راستای اهداف آموزشی سازمان جهانی گردشگری، بخشی مهمی از برنامه‌های اجلاس جهانی گردشگری «UNWTO» خواهد بود.

در حال حاضر برگزاری دو پنل در روز دوشنبه ۲۱ آبان و دو کارگاه در روز سه‌شنبه ۲۲ آبان در محل هتل باباطاهر همدان پیش‌بینی شده است.

پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی در چهلمین اجلاس جهانی گردشگری، با حضور اساتید شاخص و سرشناس بین‌المللی از کشورهایی همچون انگلیس، آمریکا، کره، ژاپن، سوییس، اندونزی، فنلاند، ایران و تایلند با محوریت موضوعات به روز و کاربردی گردشگری، زمینه‌های بسیار مناسبی را جهت بهره‌گیری از این فضای علمی برای شرکت‌کنندگان ایجاد می‌کند.

موضوع مورد بحث پنل‌ها توسعه پایدار و گردشگری فرهنگی و نیز تکنولوژی و گردشگری است و  همچنین محوریت موضوع  کارگاه‌های آموزشی، گردشگری و مکان‌های مقدس و گردشگری کشاورزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی