مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان معرفی شد

به گزارش عصر همدان، صبح امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی، مدیر حوزه‌های علمیه همدان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، جانشین فرمانده سپاه، مسؤولان دفتر شورای نگهبان در استان، پیشکسوتان دفاع مقدس، مسؤولان استانی و دیگر اعضای کادر سپاه استان همدان مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان معرفی شد.

پاسداران در زمینه‌سازی ظهور نقش پررنگی بر عهده دارند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم  اظهار کرد: ما به دنبال حفظ حجت‌الاسلام گنجعلی در همدان بودیم اما بنا بر نیاز در نقطه‌ای دیگر از حضور ایشان استفاده می‌شود.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه مأموریت‌های سپاه تنها بر دوش فرماندهی نیست، افزود: اگر بخش‌های مختلفی در ساختار سازمان تعریف‌ شده است برای انجام بهتر مأموریت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی فرماندهی، نمایندگی و حوزه حفاظت باعث انجام بهینه مأموریت‌ها در سپاه می‌شود، تصریح کرد: برای سلامت مأموریت، حفظ و صیانت از نیروی انسانی باید این هماهنگی به عمل آید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: صفات برجسته شده در دین مبین اسلام در شخصیت حجت‌الاسلام گنجعلی نهادینه‌ شده و مصداق بارز تربیت جوان مؤمن، انقلابی و پای‌کار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز سختی‌های ۴۰ ساله را پشت سر گذاشتیم و اربعین حسینی زمینه‌ لازم فرج آقا امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

مجیدی گفت: امروز پاسداران باید آماده شوند تا این رسالت سنگین را به دوش بکشد چراکه سهم پاسداران در زمینه‌سازی حضور بسیار پررنگ است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد واقعیت بزرگ زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت(عج) هستیم و حدیث «حسین(ع) کشتی نجات است» در حال تحقق است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه وحدت در همه مجموعه‌ها عامل حرکت است، افزود: وقتی ارکان مهم سپاه در کنار هم قرار بگیرند و تحقق مأموریت‌ها را دنبال کنند، قطعاً موفقیت به دست می‌آید.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گنجعلی به‌ عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) دانشگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی