بازدید گروه بین‌المللی ایسکارسا (ICEM13) از همدان

به گزارش عصر همدان، گروه بین‌المللی ایسکارسا (ICEM13)، گروهی زیر مجموعه سازمان یونسکو به همراه کارشناسان میراث فرهنگی کشور از بناهای مسجد جامع و آرامگاه باباطاهر همدان بازدید کردند.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی همدان اظهار کرد: در بازدید اعضای این گروه بین‌المللی که زیرمجموعه یونسکو بوده و از کشورهای آمریکا، رومانی، چک و لهستان حضور داشتند از بناهای مسجد جامع و آرامگاه باباطاهر بازدید کردند.

احمد ترابی با بیان اینکه این گروه بین‌المللی با حضور در همدان از سازه بناهای یاد شده سوالاتی که برای کارشناسان ایرانی به وجود آمده بود، بازدید کردند، افزود: این گروه نتایج بازدید و گزارش و پیشنهادات خود را تهیه کرده و از سوی معاونت میراث فرهنگی کشور به استان ابلاغ خواهند کرد.

وی اضافه کرد: به منظور بررسی بناهایی که از لحاظ سازه‌ای سوالاتی به وجود آمده بود با این کارشناسان بین‌المللی بحث و تبادل نظر شد.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه این گروه از ۴ تا ۵ استان در سطح کشور بازدید می‌کنند، گفت: بازدید همدان و تماشای تاریخ و نوع برخورد همدانی‌ها برای این گروه بسیار جذاب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی