ساختار قامتی بانوان همدانی برازنده ورزش جودو است

به گزارش عصر همدان، «نلیا چی مویوا» روز جمعه در حاشیه اردوی دانش افزایی ملی پوشان جودو بانوان همدان در جمع خبرنگاران افزود: از ظرفیت و توانمندی جودو بانوان شهرهای همدان و نهاوند در مدت حضورم در ایران اطلاعات کاملی دارم و معتقدم با سرمایه گذاری و برنامه ریزی در این ۲ شهرستان می توان نخبه ها را شناسایی و در مسیر قهرمانی پرورش داد.

وی اضافه کرد: امروزه جودو استان همدان سهم بسزایی در تیم های ملی بانوان دارد و علاقه آنها به این رشته ورزشی ستودنی است.

مربی ازبکستانی تیم ملی بانوان خاطرنشان کرد: فیزیک بدنی و علاقه وافر بانوان همدانی و نهاوندی به ورزش جودو باعث شده تا بتوانند در میادین ملی بسیار موفق عمل کرده و در سطح اول جودو ایران باشند.

وی بیان کرد: برگزاری اردوی دانش افزایی در همدان نیز نشان از علاقه مسئولان جودو این استان به رشد و پیشرفت بانوان است که می تواند الگویی در سطح ایران باشد.

چی مویوا افزود: استقبال پرشور بانوان همدانی از اردوی دانش افزایی نشان از علاقه خاص آنها دارد و معتقدم امروزه این استان از آزمونه های (پایلوت) اصل جودو ایران است.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی و توجه بیشتر به جودو همدان می تواند این مسیر موفقیت را تداوم ببخشد و نه تنها در سطح کشور بلکه در عرصه بین المللی سطح افتخارآفرینی خود را افزایش دهند.

اردوی دانش افزایی ملی پوشان جودو بانوان همدان به مدت دو روز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی