برخورد با فساد اداری بدون اغماض باشد

به گزارش عصر همدان، امیر خجسته روز گذشته در شورای اداری همدان که بخشی از آن به تجلیل از مسوولان و عوامل پشتیبانی اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان گذشت، اظهار کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی کفر جهانی و استکبار را با تمام عدِه و عدّه به زانو درآورده است.

وی با بیان ایران پوزه آمریکا را به خاک مالیده است و این کشور می‌داند که از لحاظ نظامی نمی‌تواند راه به جایی ببرد، گفت:‌ ۵۰۰ نفر از نخبگان آمریکا اتاق فکری تشکیل داده و می‌خواهند با شرایط اقتصادی موجود، مردم ایران را عصبانی کنند اما ما از این وضعیت قطعاً عبور خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که امام(ره) فرمودند امت ما از امت رسول‌الله بهتر هستند و با وجود شرایط و مردم خوب، از این حربه دشمن عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با انسجام و همدلی می‌توان از این شرایط عبور کرد و آمریکا تمام تحریم‌های خود را به کار گرفته و دیگر چیزی باقی نمانده است، افزود: باید با همدلی عبور کرد و مدیران امیدواری را به مردم بدهند.

خجسته با اهمیت به تکریم ارباب رجوع، خاطرنشان کرد: باید به مردم خدمت شود و اگر کاری را نمی‌توانیم برای آنها انجام دهیم با روی گشاده گفته شود.

وی  با بیان اینکه فساد در همه جای دنیا وجود دارد که باید مراقبت‌های ویژه در دستور کار قرار گیرد تا فساد اداری به حداقل برسد و محو شود، گفت: در این زمینه نباید اغماض شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌بینی از اتفاقات حائز اهمیت است، افزود: تا مدیر ریسک و قدرت نداشته باشد کار صورت نخواهد گرفت.

وی با تاکید به ریسک‌پذیری در جذب سرمایه‌گذاری و حل مشکلات مردم، تصریح کرد: شرایط سختی حاکم است که نیاز به وحدت و همدلی است تا کارها اثرگذار باشد.

خجسته با بیان اینکه همدان در همه زمینه‌ها در کشور پیشرو است، افزود: ظرفیت خوبی داریم که با همدلی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و از شرایط سخت عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی