اختصاص بيش از یک‎میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

به گزارش عصر همدان،  حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در آیین افتتاح پروژه اجرای آسفالت در هشت روستای استان همدان با بیان اینکه یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد حرکت جدیدی را در بخش توسعه فامنین ایجاد خواهد کرد، اظهار کرد: پروژه دامداری این شهرستان می‌تواند یک جریان اقتصادی مطابق با نیازهای منطقه را دنبال کند و در شناساندن جایگاه واقعی شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

وی با حضور در روستای فیض‌آباد با اشاره به اینکه این روستا ۲۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: مسؤولان باید به هر میزانی که در توان دارند با خدمت‌رسانی به روستاها، این مناطق را آباد کنند زیرا با این کار ریشه انقلاب را محکم‌تر می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان فامنین جایگاه خود را نسبت به شهرستان ارتقا داده است، عنوان کرد: با بررسی اعتبارات شاخص‌های استان مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جایگاه دوم را در استان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در فامنین مرهون تلاش‌های همگانی و همه‌جانبه مسؤولان است، گفت: تصمیم کمیته برنامه‌ریزی فامنین و همدان با موافقت سازمان برنامه و بودجه برای آغاز عملیات بهسازی روستاهای بالای ۲۰ خانوار اقدامی بود که به بهسازی صد درصدی روستاها منجر شده و نوید بخش یک حرکت بزرگ است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مردم لیاقت خدمت‌گزاری از سوی مسؤولان و خادمان خود را دارند، عنوان کرد: امیدوارم به سمتی حرکت کنیم که شهرستان فامنین جایگاه واقعی خود را یافته و از نعمت‌های زیادی بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه شهرستانی به یکپارچگی و هماهنگی شهرستان فامنین نداریم، افزود: همه مسؤولان همسو با هم در مسیر ولایت کارها را پیش خواهند برد و باید این هم‌افزایی را به فال نیک انگاشت.

وی با اشاره به اینکه در هفته‌ای گذشت موفق شدیم در کمیسیون برنامه و بودجه طرحی ارائه دهیم که اگر تصویب شود فصل جدیدی از بهسازی روستاها و راه روستایی فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: به طوری که از ۱۵۰۰ میلیارد تومان ۴۵۰ میلیارد تومان، اعتبار بهسازی روستایی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی