FATF به ضرر کشور است/ موافقان سند کمتر از آن هستند که جلوی جهاد در منطقه را بگیرند

به گزارش عصر همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در تجمع حوزویان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در اعتراض به تصویب FATF و تدابیر غلط اقتصادی دولت در مسجد جامع همدان اظهار کرد: اتحاد، برادری، برابری و همگامی شما مردم در ایستادگی برای انقلاب در زیر فشارهای اقتصادی کشور ستودنی است.

وی با بیان اینکه تجمع امروز روحانیون و دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم، الهی، معنوی و روحانی است، افزود: این تجمع برای دفاع از مقام ولی فقیه به صورت عمومی و دفاع از ولی زمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تجمع اعتراضی امروز اقشار مختلف جامعه کمک به اسلام و مقام معظم رهبری است، ادامه داد: تجمع امروز علاوه بر یاری و پشتیبانی از رهبری، اعتراضی شدید به نمایندگانی است که به این سند ننگین پاسخ مثبت دادند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در خردادماه در حضور نمایندگان مجلس نظر صریح خود را در ارتباط با این کنوانسیون‌ها اعلام کردند، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اینگونه معاهدات در اتاق فکر استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار پخت و پز می‌شود تا در کشورهای همسو و هم‌جهت مورد اجرا قرار گیرد.

موسوی اصفهانی خطاب به نمایندگانی که این سند را امضاء کرده و به ظاهر شکل بین‌المللی می‌گیرد، تاکید کرد: امضای اینگونه اسناد در جهت عدم استقلال کشور از سوی مردم انقلابی پذیرفتنی نیست و از همین‌جا اعلام می‌کنیم که ما از آمریکا و سران سلطه استکبار جهانی بیزاریم.

وی خاطرنشان کرد: از مردم سراسر ایران اسلامی خواستاریم در رأی دادن به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دقت بیشتری داشته باشند چراکه وقتی نماینده‌ای با رأی مخفی خود به این سند ننگین علناً با مقام معظم رهبری مخالفت می‌کند، نمی‌تواند نماینده شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب رأی به سند FATF  را به ضرر کشور می‌دانند، خطاب به نمایندگان مجلس موافق با این رأی گفت: باید این نمایندگان بدانند که اگر قرار است در این مملکت کسی اظهار نظر کند، سخن و کلام آخر را مقام معظم رهبری خواهند زد.

وی با بیان اینکه این افراد کمتر از آن هستند که بخواهند از جهاد و شهادت در منطقه جلوگیری کنند، تصریح کرد: بنده به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری از دولت مطالبه دارم چراکه این مصوبه حق انتقاد دارد.

وی خطاب به دولت با بیان اینکه این لایحه استکباری است و در مقابله با استکبار باید پیرو رهبری بود، گفت: به امید خدا رهبری ایشان منتهی به ظهور آقا امام زمان(عج) شده و ایشان نایب بر حق امام زمان(عج) در زمان غیبت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی