رفع نواقص جاده سد اکباتان با ۵۰ میلیارد تومان

به گزارش عصر همدان، علی تعالی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار کرد: در سال‌های اخیر عمده رویکرد ما در شهرستان، جذب اعتبارات در نقاط کمتر برخوردار، حاشیه شهر و اتمام پروژه های ناتمام در گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام داشته‌ایم، افزود: متاسفانه اعتبارات نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است.

فرماندار شهرستان همدان گفت: با تلاش استاندار و نمایندگان شهرستان در مجلس، اعتبارات خوبی را از شاخصه‌های توسعه استان به شهرستان رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت بد برخی از روستاهای شهرستان گفت: در بازدیدی که از روستای (آقچه سید) به عمل آمد، شاهد بودیم که مردم این روستا در وضعیتی اسفناک و با حداقل امکانات زندگی می‌کنند که با ورود دستگاه‌های خدمات رسان درصدد رفع مشکلات این روستا که در فاصله کمی از مرکز شهر قرار دارد، هستیم.

وی با اشاره به شرایط جاده سد اکباتان خاطرنشان کرد: در بالادست سد اکباتان روستاهای زیادی وجود دارد که با حجم بالایی از جمعیت در این نقطه مواجه هستیم که راه منتهی به این روستاها اصلا قابل قبول نیست.

تعالی تاکید کرد: جاده سد اکباتان با وجود موقعیت گردشگری، دارای پیچ و انحرافات بسیاری است که با حداقل ۵۰ میلیارد تومان می‌توان بخشی از این نواقص را به صورت تعریض جاده برطرف کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتبارات ناچیز شهرهای مریانج و جورقان و حذف ارزش افزوده سوخت از آنها، نمی توان از شهرداری‌ها انتظار ساماندهی ورودی های شهرها را داشت.

فرماندار شهرستان همدان افزود: با کم شدن اعتبارات نفت و گاز از ۶ میلیارد سال گذشته به ۳ میلیارد در سال جاری، نواقص اعتباری را باید از جای دیگر تامین کرد.

وی بیان کرد: از مدیریت برنامه‌ریزی استان تقاضا داریم بودجه ای را در اختیار فرمانداری برای مخارج سطحی و خرده‌هزینه، دستگاه‌ها و ادارات قرار دهند تا فرمانداری برای هزینه‌های کمتر، بودجه‌ای در اختیار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی