استکبار از الگو شدن ایران در منطقه و جهان در هراس است/ دشمن به زانو درآمده است

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام جلال مرادی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال اکنون انقلاب به پختگی لازم رسیده است، اظهار کرد: استکبار به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ما را به اهداف و آرمان‌ها رسانده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار ما در همه زمینه‌ها پیشرفت داشتیم، افزود: در زمینه علمی با ۱۱ برابر سرعت در حال پیشرفت هستیم و در زمینه پزشکی به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم.

دشمن حتی برای لحظه‌ای فکر حمله نظامی به ایران را نمی‌کند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه کشور بعد از گذشت ۴۰ سال در زمینه امنیتی و دفاعی به پیشرفت‌های عظیمی دست پیدا کرده است، عنوان کرد: دنیای استکبار اقرار می‌کند که حمله نظامی به ایران به خاطر داشتن سلاح‌های پیشرفته‌ ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه داشتن نیروهای داوطلب مردمی و بسیجی در کنار سربازان نظام فکر حمله را از سر دشمن بیرون کرده است، گفت: دشمن می‌داند که سربازان نظام و انقلاب تشنه شهادت هستند و آن را برای خود افتخار می‌دانند.

مرادی با بیان اینکه دشمن با ایجاد فتنه در کشور در سال‌های دور و نزدیک می‌خواهد به اهداف شوم خود دست یابد اما هر بار متحمل شکست می‌شود، یادآور شد: خوشبختانه به تعبیر مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ثبات و استحکام خودش را به داخل و خارج نشان داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که ما لحظه‌ای از عملکردمان در دفاع‌مقدس پشیمان نیستیم، گفت: رمز ماندگاری انقلاب و دفاع‌ مقدس در شجاعت و ایمان سربازان نظام نهفته بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه در جنگ حق علیه باطل سربازان جان برکف اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد، اظهار کرد: به همه دنیا ثابت شد که دشمن مقصر اصلی و آغازگر جنگ بود.

وی با بیان اینکه امروز ایستادگی ایران اسلامی در مقابل دشمن زورگو برای اکثر کشورها الگو شده است، خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند بپذیرد که ایران به عنوان یک الگو برای ملت‌های آزادیخواه در منطقه و سایر نقاط جهان تبدیل شده است.

مسؤولان باید در انجام سیاست‌های راهبردی تبعیت محض از ولایت فقیه داشته باشند

مرادی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را در بین ملت‌های آزاده پیاده سازد و همین امر آنها را عصبانی کرده است، خاطرنشان کرد: به همین جهت می‌بینیم که طی ۴۰ سال، استکبار دست به هر دشمنی زده است و لذا با درایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم خواب دشمن تعبیر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه مسؤولان آن است که امانتدار خون شهدا و آرمان‌های امام راحل باشند، تصریح کرد: مسؤولان باید همانند دوران دفاع‌مقدس تلاش شبانه‌روزی داشته باشند و از هیچ کوششی دریغ نورزند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه مسؤولان باید در انجام سیاست‌های راهبردی و کلان تبعیت محض از ولایت فقیه داشته باشند، افزود: مردم و دولتمردان باید توجه به فرامین مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه خدمت به عموم شهروندان باید مد نظر مسؤولان باشد، خاطرنشان کرد: توقع مردم از مسؤولان آن است که خدمت جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مرادی با بیان اینکه مردم باید در کنار مسؤولان پیرو فرمایشات ولی‌فقیه باشند، گفت: مردم ثابت کردند در برخی از مواقع حتی جلوتر از مسؤولان حرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید همدل و یکصدا یکدیگر را در امور یاری کنند، خاطرنشان کرد: با مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن و استکبار همه را به زانو درخواهیم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی