نبوی؛ مدیرکل تامین اجتماعی همدان شد

به گزارش عصر همدان، روز گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی استان در سطح بیمه‌ای دارای یک اداره کل و ۱۳ شعبه است، اظهار کرد: از این شعب دو شعب تیپ یک ممتاز، یک شعبه تیپ ۲، یک شعبه تیپ یک، ۶ شعبه تیپ ۳، یک شعبه تیپ ۴ و دو شعبه تیپ ۵ است.

محمد عسگری با اشاره به اینکه به جز شعب ثابت، ۱۱ شعبه اقماری در استان فعال بوده که طی چند سال گذشته بهره‌برداری شده‌اند، افزود: سه کارگزاری در سطح استان وجود دارد که مجوز دو کارگزاری نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کارکنان رسمی تامین اجتماعی استان در بخش بیمه‌ای ۳۸۷ نفر است، گفت: استان ۲۴۰ هزار بیمه شده اصلی و ۴۴ هزار پرونده مستمری دارد.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۴۴ هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که ۴۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار و ۶۰۰ کارگاه فعال و ۱۶ هزار و ۹۵۰ کارگاه نیمه فعال در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجرائیات در حال حاضر ۵۹ درصد افزایش وصول را تا پایان خرداد شاهد بودیم، افزود:‌ به ۷۰ درصد افزایش رسیده‌ایم و رتبه سوم کشوری را داریم.

عسگری با بیان اینکه در سطح استان به طور متوسط از سوی تمام شعب به طور ماهیانه پنج درصد از تعداد بیمه‌شده بیکاری باید قطع شود که در سطح کشور رتبه چهارم را داریم، گفت: در سال ۹۶ با افزایش بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد رتبه پنج کشوری را بدست آوردیم.

وی از افتتاح دو شعبه جدید تامین اجتماعی در سطح استان طی امسال خبر داد و افزود: شعبه سه همدان و شعبه اقماری فامنین امسال افتتاح شد.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه از ۱۱ شعبه استان در سال گذشته شعبه بهار و لالجین رتبه اول و دوم کشوری را کسب کردند، خاطرنشان کرد: همکاران استان مخلصانه در این مدت فعالیت داشتند و همه تلاش‌ها و موفقیت‌ها با همراهی آنها بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حاشیه‌هایی از مجراهایی برای استان پیش آمد که تمام آنها غیرواقعی و دروغ بود اما با این وجود همکاران تامین اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گرفتند بدون اینکه توجه‌ای به این مسائل داشته باشند، افزود: در ۹٫۵ سال مدیریتم تمام همکاران تلاش کردند و باید قدردان آنها بود.

عسگری با اشاره به اینکه تشکل‌های کارفرمایی نه تنها سدی جلوی سازمان نبودند بلکه همراه ما بودند، گفت: همکاران با درایت و حوصله مطالبات را وصول می‌کردند که خوشبختانه صدای اعتراضی متوجه استان نبود.

در ادامه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تامین معاش و حمایت از افراد جامعه به ویژه در دوره بازنشستگی و کارافتادگی آنها هدف سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: با در نظر گرفتن این موضوع سالها در سازمان تامین اجتماعی فعالیت کرده و امروز نیز در استان همدان وظیفه‌ای را برعهده گرفته‌ام.

اسمعیل نبوی بیان کرد:‌ امروز در استان همدان ۷۵۰ نفر زیر پوشش تامین اجتماعی و ۴۰۰ نفر شاغل در ۱۳ شعبه استان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی