رونمایی از کتاب «گردشگری ایران» در اجلاس جهانگردی UNWTO

مسعود ملکی با اشاره به روند برنامه‌های اجلاس (UNWTO) اظهار کرد: سایت (UNWTO) باز است و ثبت‌نام اعضای سازمان جهانگردی انجام شده هر چند تا پایان مهر ماه فرصت ثبت‌نام وجود دارد.

وی با بیان اینکه دبیرکل سازمان جهانگردی و اعضای UNWTO حضور را اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: تدارک برنامه، هتل‌ها، ترانسفر، هواپیمایی و محل برگزاری اجلاس بارها در جلسات مختلف هماهنگی شده است.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی نیز در کارگروهی چندین بار برای (UNWTO) جلسه تشکیل داده و برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهد، گفت: اجلاس سازمان جهانی گردشگری با کنفرانس گردشگری کشورهای آسیایی متفاوت است و برنامه‌هایی مختص اعضای اصلی سازمان جهانی دارند.

وی بیان کرد: نشست‌های تخصصی دبیرکل و برنامه‌های پیش تور و پس تور نیز طراحی شده و ضیافت هایی نیز توسط مقامات ارشد استان و کشور صورت می‌گیرد.

ملکی یادآور شد: در این اجلاس از کتاب «گردشگری ایران» که توسط خود سازمان جهانگردی تدوین شده رونمایی می‌شود و از سوی سازمان به کشور ایران هدیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای سازمان جهانی گردشگری که در همدان حضور می‌یابد در قالب گروه‌هایی از غار علیصدر و شهر جهانی لالجین بازدید می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی