ساخت ۵ مدرسه در شهرستان همدان به همت بنیاد برکت

به گزارش  عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز گذشته در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه عمرانی در شهرستان همدان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: افتتاح مرکز دندانپزشکی و آزمایشگاه در شهر قهاوند کمک بسیار بزرگی به منطقه خواهد کرد چراکه تعداد زیادی از بیماران مجبور بودند برای دریافت این نوع خدمات به شهر همدان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امروز پروژه‌های زیرساختی، تولیدی، دامداری و خدماتی در همدان افتتاح شد، گفت: افتتاح سالن‌های ورزشی در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز حائز اهمیت بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه با افتتاح این پروژه‌ها تعداد زیادی از افراد در شهرستان همدان صاحب شغل خواهند شد، خاطرنشان کرد: در راستای تأمین نیازهای مردم قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های جدیدی نیز در این هفته آغاز کرده‌ایم، گفت: در این هفته مجوزی را از بنیاد برکت گرفته‌ایم که بر اساس این مهم پنج مدرسه، پنج مسجد و سه خانه عالم در شهرستان همدان ساخته می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه  اعتبار این پروژه‌ها در این هفته ابلاغ شد، افزود: روز دوشنبه و سه‌شنبه این هفته تعدادی از پروژه‌ها کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان همدان نسبت به سال‌های گذشته اقدام بی‌نظیری صورت گرفته چرا کهه تعداد زیادی پروژه‌ برای نخستین بار کلنگ‌زنی و آغاز شده است، گفت: این پروژه‌ها غیر از طرح‌های نیمه‌تمام بوده که پیگیری می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه‌های جدیدی در زمینه ورزش، تولید و در حوزه فرهنگی تعریف شده و اعتبار لازم برای بهره‌برداری آنها پیش‌بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی