روي نوار پيروزي قرار داريم/ مستندي قوي از مبارزات شهيدان ديباج ساخته شود

به گزارش عصر همدان،  امروز به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و خانواده‌های معظم شهدا نیز میراثی گران‌بها هستند و الگویی برای مردم در زیر چتر انقلاب اسلامی.

خانواده‌های شهدا بزرگانی هستند که باید همواره قدردان ایثار و رادمردی آنها بود که در این میان دیدار با این عزیزان موجب عزت و پالایش روح می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور در منزل شهیدان دیباج از این خانواده دلجویی کردند.

خانواده شهیدان دیباج از معدود خانواده‌هایی است که قبل از پیروزی انقلاب دو شهید گرانقدر را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار محمدرضا نقدی در این برنامه با بیان اینکه امروز آمده‌ایم تا در این منزل از نور شهدا تبرک بجوئیم، اظهار کرد: ما از شهدا روحیه گرفته‌ایم و امروز بار دیگر با شهدا و آرمان‌های امام و رهبری میثاقی دوباره خواهیم بست.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهیدانی چون حسین و رضا دیباج هستیم که قبل از انقلاب اسلامی برای به ثمر نشستن این نظام جان خود را فدا کردند، افزود: آنها در خفقان و استبداد شاهنشاهی از اسلام دفاع کردند و جان خود را در این راه از دست دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شاه معلون به خاطر موضع‌گیری چند جوان‌ مومن انقلابی آنها را به شهادت می‌رساند و این وضعیت به خاطر خفقان حاکم در جامعه بود، گفت: شهدای قبل از انقلاب با فداکاری خود توانستند بساط حکومت چندهزار ساله شاهنشاهی را از بنیان نابود کنند و این کار ساده‌ای نبود.

وی با بیان اینکه همه نعمت‌هایی که پس از انقلاب به دست آمد به برکت خون شهداست، تصریح کرد: پس از نابودی شاه ملعون، آمریکا به رویارویی با ما برخاست و ۴۰ سال است که با ما می‌جنگد و سالانه میلیاردها دلار بودجه برای براندازی ایران به اسم دموکراتیزه کردن کشور هزینه کرده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکا فتنه‌های بزرگی در کشور از جمله جنگ تحمیلی به راه انداخت، عنوان کرد: ۴۰ سال است که مردم ایران در برابر دشمن ایستادگی کردند و این ایستادگی به کوری چشم دشمنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدای قبل و بعد از انقلاب هستیم و امید است بتوانیم دین خود را به شهدا و انقلاب ادا کنیم، بیان کرد: دشمن تلاش‌های زیادی علیه انقلاب کرده است ولی در نقشه‌های خود ناکام مانده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استقامت خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: ما روی نوار پیروزی هستیم و باید از زیر بار جنگ روانی رسانه‌های معاند خود را خارج کنیم آن زمان خواهیم دید که پیروزی از آن ماست.

در این بازدید بردار شهیدان دیباج به معرفی برادران شهید خود پرداخت و در ادامه آلبومی از عکس‌ها و اسناد به دست آمده از ساواک شامل انواع شکنجه‌ها، نوع دستگیری و نحوه به شهادت رسیدن شهیدان دیباج را که به صورت آلبومی گردآوری شده بود در اختیار سردار نقدی و مسؤولان قرار داد؛ سردار هم خطاب به معاون فرهنگی سپاه همدان گفت، «مستندی قوی از این اسناد ساخته شود».

در ادامه شهید خواهران شهیدان عنایتی(دخترخاله شهیدان دیباج) ضمن خوشامدگویی به سردار نقدی با بیان اینکه با افتخار می‌گویم که هفت شهید تقدیم نظام و انقلاب کردیم، اظهار کرد: در حال حاضر چهار فرزند دارم که با کمال میل آنها را هم فدای انقلاب و رهبری می‌کنم.

وی با بیان اینکه امید است با رفتار خود ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، افزود: از شما می‌خواهم سلام ما را به مقام معظم رهبری که مایه امید برای خانواده شهدا هستند، برسانید.

در پایان این دیدار، خواهر شهیدان عنایتی، تبرکی که از کربلای معلا و نجف اشرف به یادگار داشتند با افتخار تقدیم سردار نقدی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی