دو مجتمع خدماتی ـ رفاهی در استان همدان افتتاح می‌شود

به گزارش عصر همدان، مصطفی پناهنده  امروز در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: همه محورهای اصلی و شریانی استان دارای مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان فعالیت می‌کنند، افزود: ۶ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در استان در حال ساخت است که از این تعداد دو مجتمع هفته دولت افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: مجتمع قبادی در محور همدان ـ کرمانشاه و مجتمع ایران زمین در محور همدان ـ رزن، مجتمع‌های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

وی یادآور شد: مجتمع قبادی با ۳۸ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی و مجتمع ایران زمین نیز با ۳۵ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی احداث شده است.

پناهنده بیان کرد: هر دو مجتمع دارای امکاناتی شامل رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کارواش، تعمیرگاه، فروشگاه و جایگاه گازوئیل و بنزین هستند که مجتمع خدماتی ـ رفاهی قبادی برای ۱۵ نفر و مجتمع ایران زمین برای ۱۸ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

وی در ادامه به صدور ۶۸ موافقت اصولی احداث مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین راهی در استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مجتمع در حال گرفتن پروانه ساخت و اقدامات اولیه هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اهمیت و ضرورت تجهیرات این مجتمع‌ها یادآور شد: مجتمع‌های خدمات رفاهی ـ جاده‌ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: آرامش راننده و مسافر، امنیت، وجود خدمات مناسب، استراحت مسافران و رسیدگی به مسائل فنی خودرو از جمله مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی