بیاینه تشکل‌های دانشجویی استان همدان در رابطه با استاندار و مدیران بازنشسته استان

به گزارش عصر همدان، تشکل‌های دانشجویی استان همدان در رابطه با استاندار و مدیران بازنشسته استان بیانیه‌ای صادر کردند که در زیر می‌خوانید:

« اگر ما به جوان اعتماد کنیم از غیر جوان، هم بهتر و مسوولانه‌تر کار انجام می‌دهد؛ هم سریع‌تر پیش می‌برد، هم کار را تازه‌تر و همراه با ابتکار بیشتری به ما تحویل خواهد داد/ مقام معظم رهبری»

چندی قبل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در بدنه اجرایی کشور و توسط مجلس تصویب شد. با توجه به تصویب این قانون، یکی از مناصب دولتی که عمدتا افراد بازنشسته در آن به کار گرفته می‌شود استانداری است که با چالش جدی مواجه می‌شود، از مدیران و استاندارانی که در این منصب حضور دارند غالبا از افراد پا به سن گذاشته و بازنشسته هستند.

طی روزهای اخیر لیستی منتشر گردید که در آن ۱۵ نفر از استانداران زمان خدمتشان به پایان رسیده است که در آن نام «محمد ناصر نیکبخت» استاندار کنونی همدان نیز دیده می‌شود.

ایشان از جمله مدیرانی هستند که با وجود بازنشستگی و اتمام زمان خدمت همچنان در منصب خود قرار دارند.

جوانگرایی در بدنه دولت، مدیران ارشد و استانداران یکی از ضرورری‌ترین نیازهای بدنه اجرایی کشور است و می‌توان از ظرفیت و استعداد جوانان مستعد در اینگونه منصب‌ها استفاده کرد همانگونه که اعتماد به جوانان در چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی جواب قابل قبول داده است.

اکنون با تصویب این قانون هنوز اقدام متناسبی از جانب دولت صورت نگرفته است، لذا با توجه به روحیه مطالبه‌گری بر خود می‌دانیم خواستار بکارگیری هر چه سریعتر این قانون مهم باشیم و امیدواتریم جناب آقای نیکبخت در اسرع وقت و بدون هیچ بهانه‌ای کناره‌گیری کنند که در غیر این صورت تشکل‌های دانشجویی از طریق قانون با حضور شما مخالفت خواهند کرد.

قرارگاه شهید همدانی

بسیج دانشگاه بوعلی سینا

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی